PMS

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som har hormoner totalt på bærtur før mensen?? Jeg har vært overbevist i noen uker på at jeg MÅ være gravid, men er tydligvis ikke det. Tr er 1 uke på overtid, men er nok kluss i systemet etter fødselen. Men altså, det må være pms fra en annen verden som har overtatt denne kroppen! blir kokko. vondter og ubehag, vonde pupper og gråter lett... Hadde d ikke vært negativ test så hadde jeg vært overbevist om graviditet.. Men flere som har det slik?? at ting er litt ekstremt etter fødselen?? :p håper tr komme nå så jeg får et bevis på hva som foregår....
 
Flere som har hormoner totalt på bærtur før mensen?? Jeg har vært overbevist i noen uker på at jeg MÅ være gravid, men er tydligvis ikke det. Tr er 1 uke på overtid, men er nok kluss i systemet etter fødselen. Men altså, det må være pms fra en annen verden som har overtatt denne kroppen! blir kokko. vondter og ubehag, vonde pupper og gråter lett... Hadde d ikke vært negativ test så hadde jeg vært overbevist om graviditet.. Men flere som har det slik?? at ting er litt ekstremt etter fødselen?? :p håper tr komme nå så jeg får et bevis på hva som foregår....
Huff. Flere ganger innbilt meg å være gravid og drømt det og ønsket å være det :p haha men her har jeg ikke hatt mensen på 1 år og 8 mnd xD
 
Har bare hatt mensen en gang etter flemming kom. Men merker ofte at hormonene er på bærtur. Blir litt slitsomt. Men tenker det roer seg når jeg slutter å amme.
 
Her er hormonene også på bærtur, gråter av ingenting og har så kort lunte :) stakkars samboer..
 
Ja ekstremt. Kan ikke huske at det var sååå ille før.
 
Jepp, samme her og. Verre PMS enn jeg har pleid å ha før, plagsomt!
 
Back
Topp