Plutselig

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Så er jeg kjempelett og fin i steget!:D Har hatt vanvittige plager med bekkenløsning og isjias, men plutselig de to siste dagene har jeg vært kjempespretten! I dag gikk jeg lang tur med mann og hund, og jeg har kunnet gjøre masse ting som jeg vanligvis må ha hjelp til, alene! Så fornøyd har jeg ikke vært på månedsvis. Termin i morgen, men nå er det ikke krise om jeg går over likevel :):) Hurra!!

Så deilig! Jeg lengter etter å kunne gå en skikkelig tur. Greier ikke gå tur med hunden en gang, for det blir for mye rykking til bekkenet. Savner en skikkelig power walk med lange, bestemte skritt.

Sånn har jeg også følt det de siste to dagene. Babyen har fram til nyttårsaften ligget med rumpa og rygg mot høyre, nå har han vridd seg mot venstre. Nyttårsaften var tung, som om kroppen reagerte på endringene. Hadde mange vonde kynnere og nedpress. Mistenker at han har festet seg nå. Kynnerne ble lettere og jeg har følt meg mye mer "mobil". Har også vært plaget med bekkenløsning som nå har blitt bedre! I går vasket jeg klær, lagde middag og drev litt "redebygging" uten store smerter. Deilig :)

Så flott!
Bekkenet her og ble som nytt etter at babyen kom langt nok ned i bekkenet, litt mer stabilitet ;-)

Så deilig! Jeg lengter etter å kunne gå en skikkelig tur. Greier ikke gå tur med hunden en gang, for det blir for mye rykking til bekkenet. Savner en skikkelig power walk med lange, bestemte skritt.

Hvor langt er du på vei? Kanskje du også kvikner til på slutten:):)

Hvor langt er du på vei? Kanskje du også kvikner til på slutten:):)
Jeg har termin en måned etter deg, så det er jo lov å håpe at det bedrer seg. Men jeg har aldri gått til termin før da, så tror ikke jeg går så lenge.

Så godt, satser på at hodet har festet seg, da pleier ihvertfall bekkenplagene å gi seg :)

Det er deilig, ikke sant?!
Er så glad bekkenet mitt samarbeider ennå - er 38+3, håper virkelig det ikke begynner å rangle!

Back
Topp