Plutselig veldig utålmodig..

Jeg føler jeg har gått og ventet leeeenge! Førsta kom 16 dager før termin, som tilsvarer 17 dager før i dette svangerskapet.

Har nå 13 dager igjen og bare venter og venter og venter og venter og venter...

Her kom storebror 6 dager før termin, men action startet 5 dager før det igjen.
Forventer liksom at ho her også da skal komme før tiden, siden det også er mer normalt med nr. 2, men har hørt om flere som gikk lengre med nr. 2 enn med nr. 1.
Jeg bare håper jeg ikke er en av dem :P

Her kom storebror 6 dager før termin, men action startet 5 dager før det igjen.
Forventer liksom at ho her også da skal komme før tiden, siden det også er mer normalt med nr. 2, men har hørt om flere som gikk lengre med nr. 2 enn med nr. 1.
Jeg bare håper jeg ikke er en av dem :P

Åh nei!! Jeg vil ikke være gravid til over termin :( Vik at hun skal komme før, evt på termindatoen.. Men gjerne 1. mars etter femmila altså :p

Jeg føler jeg har gått og ventet leeeenge! Førsta kom 16 dager før termin, som tilsvarer 17 dager før i dette svangerskapet.

Har nå 13 dager igjen og bare venter og venter og venter og venter og venter...
Forrige fødsel startet 23 dager før termin og det er akkurat en uke til jeg har 23 dager igjen til termin! Hjelp, ikke litt klar en gang. Men jeg tror ikke denne kommer like tidlig. Har på følelsen at jeg går over termin denne gang. (Burde kanskje ikke si noe, men epidural virket bare såvidt lindrende på meg, smertene var fortsatt sterke).

Forrige fødsel startet 23 dager før termin og det er akkurat en uke til jeg har 23 dager igjen til termin! Hjelp, ikke litt klar en gang. Men jeg tror ikke denne kommer like tidlig. Har på følelsen at jeg går over termin denne gang. (Burde kanskje ikke si noe, men epidural virket bare såvidt lindrende på meg, smertene var fortsatt sterke).

Jeg har 12 dager igjen faktisk, ikke 13.. Jeg er helt på bærtur gitt. Vil bare sette igang med fødselen liksom :)

Back
Topp