Plutselig usikker...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Begynte plutselig å tenke på aktiviteten til snuppa i magen og så fikk jeg litt panikk...

Virker så anderledes og lite i dag:(
Kjenner noe, men så svakt...

Innbiller meg kanskje ting her...huff..
Trykker i meg epler og mandarin som hun vanligvis går bananas for...

Uff d e så ekkelt når man får sånne følelser. Ring føden å få en sjekk, beste betryggelsen man kan få ! Lykke til og hun har sikkert bare snudd seg litt innover slik min lille mor hadde gjort :-)

HAdde selv en slik opplevelse for et par uker siden, så jeg dro inn å tok en ctg, da kan du tro det ble fart på han lille i magen men dra heller inn 20 ganger for mye i mitt tilfelle hadde luringen snudd seg til seteleie, derfor jeg kjente annerledes og mindre liv. Kan henne hun ligger litt annerledes hos deg også!
Håper det

Takk :)

Skulle registrere bevegelse på magen og spark i 1t. ringe tilbake uansett.

Lykke til, håper alt er i orden! :)

Slike dager er ikke ålreit. Men dra på føden om du er i det minste tvil, detver vi oppfoedret til å gjøre. Heller en gang for mye .. Lykke til, som regel er det helt fint! Jeg er over termin og har fått beskjed om at fosteret nå sover ca 17 timer i døgnet..

Lykke til:) håper det går bra med deg å snuppa :)
Håper du sier hvordan det gikk:)

Krysser fingrene for deg. Ikke noe stas når det er lite aktivitet. Trøsten er vel at det stort sett ikke er noe å bekymre seg for :)

Det er nok fordi du begynner å nærme deg termin. Min lille endret seg også mot slutten. De blir jo ordentlige babyer med fullt utviklede systemer. Har hatt perioder hvor han må sove som en Stein for det er ikke kontakt å få. Men få det sjekket hvis du føler at noe er feil.

Slike dager er ikke ålreit. Men dra på føden om du er i det minste tvil, detver vi oppfoedret til å gjøre. Heller en gang for mye .. Lykke til, som regel er det helt fint! Jeg er over termin og har fått beskjed om at fosteret nå sover ca 17 timer i døgnet..
Ja det høres riktig ut, for min sover mye mer nå mot slutten. Noen ganger er han helt borte vekke og ingen kontakt å få. Hehe

Bra du tar det på alvor! Av en eller annen grunn blir vi så forsiktige for å ikke ville virke hysterisk. Men det er lov for foreldre å være hysterisk!!!

Hadde en del sånne dager på slutten jeg også. Mye fordi jeg var så vant til bevegelsene at jeg ikke tenkte over dem alltid.

På slutten reagerte han annerledes også. Nytta ikke å dytte i han for å få respons. Sånn er han på utsiden også når vi sjekker om han puster i søvne (jada, hønemor :p ). Han er så stille så prøver ofte å dytte forsiktig i han og han reagerer bare med å rynke på bryna.

Slik er det her og... Han er veldig rolig, og dytter innimellom bare for å se om det er det minste tegn til liv... Får jeg ikke respons, heller jeg på med cola.. Haha...
Men han er merkbar mye roligere nå... Vanligvis er det jo fullt i liv men har hørt det er normalt på slutten..

Men alltid greit å høre en gang for mye enn for lite om man er usikker

Uff kjenner igjen de følelsene der, man blir så redd. Håper alt er bra med jenta deres :)

Skulle registrere bevegelse på magen og spark i 1t. ringe tilbake uansett.

Håper du føler deg tryggere nå?

Min lille er jo prinsen av UL, så jeg har vært heldig å få se hvordan bevegelsene har endret seg: Der han forrige uke kunne fekte og bokse, ligger han nå og lirker armen forbi fjeset. Håper det er det samme som skjer hos deg, han er vel ganske nøyaktig like gammel som SE?

Han her ble også veldig rolig på slutten før han kom. Jeg tenkte at så lenge jeg kjente noe liv hver dag, så var alt ok :) Håper alt er bra hos deg også! Fint at du ringte føden når du er bekymret! :)

Min ble veldig rolig de siste dagene. De på KK sa til meg at så lenge du kjenner ihvertfall ett spark kvar time så er det nok tegn til liv :)

Hei på dere søte!

Først og fremst: ALT BRA MED SNUPPA<3

Nå er jeg annengangs og aldri kjent på den følelsen før. Fikk fullstendig panikk. Har sikkert gått opp både 2 og 3 kg mer i dag bare på alt det dritet jeg kastet i meg. :hilarious:Må ha sett gøy ut:P Men hun reagerte ikke så mye videre på det. Gjerne et par flere dult når jeg skulle ligge å registrere.
Så opp på føden og alt ser fint ut...hun sparker jo da selvsagt mer(typisk elr hur ;)) Fortsatt ikke like kraftig som jeg er vant med...
Jeg er uansett ikke bare "hysterisk" for hun hadde flyttet seg...og i såfall tar jeg tittelen hysterisk annengangs med glede!!:D

Håper du føler deg tryggere nå?

Min lille er jo prinsen av UL, så jeg har vært heldig å få se hvordan bevegelsene har endret seg: Der han forrige uke kunne fekte og bokse, ligger han nå og lirker armen forbi fjeset. Håper det er det samme som skjer hos deg, han er vel ganske nøyaktig like gammel som SE?

Ikke etter registeringen, men etter å ha vært der oppe:) Lille luringen hadde flyttet seg.
Ja, mulig...hvor langt er du? Termin 1.des her:)

Back
Topp