plutselig mindre/ingen symptomer, redd

Sniker her.
Det du beskriver høres akkurat som meg da jeg fikk jenta mi. Kvalme og alt av symptomer forsvant da jeg kom til 5+0. Ble skikkelig bekymret, og ønsket inderlig at alt skulle gå bra og ville ha symptomer tilbake...
Pipen fikk en annen låt da kvalmen (med oppkast daglig) kom tilbake 6+3 og ble værende til 14+5. Ettersom jeg forstod på jm den gang var det visst vanlig at symptomene forsvinner litt i den tida og at de kommer tilbake igjen :) og det er vanlig at formen kan variere fra dag til dag :)
Takk for melding❤️ Ja, det er nok noe i det. Må vel bare nyte det! Før kvalmen slår tilbake for fullt :hilarious: med første var jeg mest kvalm fra uke 8 tror jeg..
 
Jeg har symptomer som varierer i løpet av dagen. Veldig kvalm fram til ca kl 12, så ganske fin fram til kvelden. Da kommer puppene og tar meg. :hilarious: Har spotter kontinuerlig i 4 dager, men tenker at så lenge jeg ikke blør friskt ellers har smerter går det bra. :)
 
Har ikke noe serlig med symptomer bortsett fra puppene mine som er som to gigantiske vannmeloner og så føles det ut som jeg har en stein eller noe annet tungt inni livmora mi... o_O:anyone
 
Back
Topp