plutselig mindre/ingen symptomer, redd

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hei!
Har dere veldig forskjellige dager med symptomer? Jeg er 5+1, men har hatt veldig mye murringer og masse symptomer siden 3+2 egentlig. Før jeg egentlig fikk positiv. Men for et par dager siden så stoppet murringene opp og jeg føler meg litt mindre kvalm/trøtt. Er dette vanlig? Kjenner jeg blir bekymret. Har målt temp hver morgen, og den stiger da. Er redd for MA. Har et barn fra før av:)
 
Jeg vet ikke noe om temping, men jeg hadde ikke bekymret meg pga symptomer hadde jeg vært deg.
Jeg er litt opp og ned, nå er jeg veldig kvalm annenhver dag og litt kvalm dagen imellom.
Trøtt er jeg støtt, men ikke hver dag.

Er nok helt vanlig at symptomene går opp og ned :)
 
Mine symptomer svinger også en del. Har kastet opp tidlig i svangerskapet. Nå er jeg 7+2 og kjenner egentlig ikke så mye.
Tror det er like normalt å ikke kjenne noe, som å kjenne noe :)
 
Jeg har også en del mindre symptomer nå enn hva jeg hadde for 2-3 uker siden. Det svinger nok veldig mye sånn så de andre sier :happy: Er selv litt bekymret for MA men etter å ha sett et bankende hjerte 7+6 så håper jeg at alt er i orden.
 
Jeg har også en del mindre symptomer nå enn hva jeg hadde for 2-3 uker siden. Det svinger nok veldig mye sånn så de andre sier :happy: Er selv litt bekymret for MA men etter å ha sett et bankende hjerte 7+6 så håper jeg at alt er i orden.
Så herlig ❤️ skal også ha tidlig ultralyd ca 7+3 :)
 
Så koselig! Jeg vurderer å bestille tidligere, men det anbefales jo fra 7+0.. så er kanskje lurt å beholde timen da :)
Trodde ikke jeg var lenger enn 6+5 når jeg gikk sist men ble satt frem til 7+6 så jeg var veldig innstilt på jeg ikke fikk sett så mye hvertfall når det ble tatt utvendig ultralyd :happy:
 
Trodde ikke jeg var lenger enn 6+5 når jeg gikk sist men ble satt frem til 7+6 så jeg var veldig innstilt på jeg ikke fikk sett så mye hvertfall når det ble tatt utvendig ultralyd :happy:
Så gøy:) jeg bestilte en uke frem i tid nå, slik at ultralyd er om akkurat 2 uker. Da skal jeg være 7+1:)
 
Vanskelig når man grubler, tenker og bekymrer seg så mye.. vil bare alt skal gå fint med den lille ❤️
 
Vanskelig når man grubler, tenker og bekymrer seg så mye.. vil bare alt skal gå fint med den lille ❤️
Kjenner meg igjen. Og beskjeden man får er jo «slapp av, dette går som det går». Jeg vet det er sant, men det er utrolig frustrerende likevel!
 
Kjenner meg igjen. Og beskjeden man får er jo «slapp av, dette går som det går». Jeg vet det er sant, men det er utrolig frustrerende likevel!
Ja.. hadde så mye symptomer fram til 4+5. Har fortsatt litt småmurring, men ikke likt. Hae mer hodepine enn kvalm for øyeblikket, men har jo hørt det er vanlig også da :) er 5+1 i dag
 
Ja.. hadde så mye symptomer fram til 4+5. Har fortsatt litt småmurring, men ikke likt. Hae mer hodepine enn kvalm for øyeblikket, men har jo hørt det er vanlig også da :) er 5+1 i dag
Så lenge man ikke blør ferskt og med koagler er man good, tenker jeg!
 
Jeg er 6+0 og synes symptomene er få. Men fikk målt at HCG stiger med blodprøver tirsdag og torsdag. Så da slapper jeg av enn så lenge.
 
Kan jeg spør hvorfor du har målt HCG med blodprøver?:)
Jeg mistet i uke 16 (6. mai i år). Var gravid med tvillinger. Den første mistet jeg i uke 9, den andre døde i uke 16. Så jeg er litt ekstra nervøs tror jeg. Vil bare ha en konkret bekreftelse på at det går bra uten å måtte bruke tusenvis av kroner på ul. Skal på tidlig ul også (som er delvis dekket), men det blir nok ikke før tidligst om en drøy uke.
 
Jeg mistet i uke 16 (6. mai i år). Var gravid med tvillinger. Den første mistet jeg i uke 9, den andre døde i uke 16. Så jeg er litt ekstra nervøs tror jeg. Vil bare ha en konkret bekreftelse på at det går bra uten å måtte bruke tusenvis av kroner på ul. Skal på tidlig ul også (som er delvis dekket), men det blir nok ikke før tidligst om en drøy uke.
Uff, så leit. Forstår godt at du vil ha bekreftelse da. Gratulerer så mye med å være gravid igjen da ❤️ Så utrolig hyggelig. Jeg har ingen historie med å miste, så tror nok også jeg uroer meg unødig og kjenner litt for godt etter
 
Uff, så leit. Forstår godt at du vil ha bekreftelse da. Gratulerer så mye med å være gravid igjen da ❤️ Så utrolig hyggelig. Jeg har ingen historie med å miste, så tror nok også jeg uroer meg unødig og kjenner litt for godt etter
Tusen takk ❤️ Klarer ikke helt å glede meg og slappe av enda. Men det kommer vel..

Har vært nervøs i alle svangerskapene mine, også i de hvor det har gått bra. Så det tror jeg nok vi alle stresser med. Det er en grunn til at jordmødrene kaller det et mirakel HVER gang!
 
Ja.. hadde så mye symptomer fram til 4+5. Har fortsatt litt småmurring, men ikke likt. Hae mer hodepine enn kvalm for øyeblikket, men har jo hørt det er vanlig også da :) er 5+1 i dag
Sniker her.
Det du beskriver høres akkurat som meg da jeg fikk jenta mi. Kvalme og alt av symptomer forsvant da jeg kom til 5+0. Ble skikkelig bekymret, og ønsket inderlig at alt skulle gå bra og ville ha symptomer tilbake...
Pipen fikk en annen låt da kvalmen (med oppkast daglig) kom tilbake 6+3 og ble værende til 14+5. Ettersom jeg forstod på jm den gang var det visst vanlig at symptomene forsvinner litt i den tida og at de kommer tilbake igjen :) og det er vanlig at formen kan variere fra dag til dag :)
 
Back
Topp