Plumbotesten

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Nå har jeg akuratt tatt plumbotesten. Oppskrift: ca 1/2 dl urin, 2 ss plumbo. Rør rundt og vent 30 minutter. Rød/brun farge: gutt i magen, gul/grønn: jente. Min ble lysegrønn/gul så nå får vi se hva ultralyden til torsdag viser! Noen som har prøvd dette? :)

Last edited:
Klarer ikke tro på at de ulike kjønnene klarer å skille ut nok ulike stoffer til at man kan stole på en slik test. Vil helst holde meg unna plumbo i graviditeten også, så nysgjerrigheten min får bare vente til neste uke på ultralyd :)

Hehe.. Ja, jeg vet ikke om det er til å stole på. Puster det ikke inn da, stod 30 min på utsiden. Synes det var litt artig :)

Nå har jeg akuratt tatt plumbotesten. Oppskrift: ca 1/2 dl urin, 2 ss plumbo. Rør rundt og vent 30 minutter. Rød/brun farge: gutt i magen, gul/grønn: jente. Min ble lysegrønn/gul så nå får vi se hva ultralyden til torsdag viser! Noen som har prøvd dette? :)
Spennende å se om det er noe hold i den teorien :D når er neste OUL?

Jeg skal til mandag, 12. Januar . Kan nesten ikke vente. Hva er din magefølelse???
Jeg har egentlig ingen magefølelse på hva det blir, noen dager tror jeg gutt og andre jente.. Mannen min tror jente og sønnen vår (3år) tror gutt, so we just have to wait and see :-) hva tror du det blir?

Jeg har egentlig ingen magefølelse på hva det blir, noen dager tror jeg gutt og andre jente.. Mannen min tror jente og sønnen vår (3år) tror gutt, so we just have to wait and see :) hva tror du det blir?
Jeg har hele tiden trodd jente fordi symptomene har vært så mange denne gangen. Mannen er usikker, tror mest på gutt. Men tror han ønsker seg en datter :) søstera mi tror jente. Så vi får se ❤️

Back
Topp