Plumbotesten?

Glemte seff å tisse i koppen i morrest... :-/ Men gjorde det nå i stede, håper det ikke spiller så stor rolle at det ikke var morgenurin. Men hadde meg en lang lur på sofan først, så blir jo nesten som morgenurin da vel? hehehe. Så nå står den ute og godgjør seg, blir spennanes å se! 

Høres spennende ut med natron også, men det har vi ikke tror jeg...
 
Syns ikke den byttet farge i det hele tatt...? Den var iallefall lys og gulaktig. Mulig jeg ikke blandet godt nok. Får prøve igjen med morgenurin neste helg. I ukedagene har jeg ikke tid til å vente 30 min.. :-)
 


Kattejenta skrev:
Syns ikke den byttet farge i det hele tatt...? Den var iallefall lys og gulaktig. Mulig jeg ikke blandet godt nok. Får prøve igjen med morgenurin neste helg. I ukedagene har jeg ikke tid til å vente 30 min.. :-)


kjedeldig at du ikke fikk noe resultat da, men prøv mere plumbo da :-) var det mye eller lite skum? skal være en del skum skjønner du, så neste gang bare peis på med litt mere så får du nok en reaksjon ;-) sist når jeg venta gutten så ble det gulbrunt, så litt ut som gammelt øl, denne gangen var det gult men med en anelse grønt i, så det blir spennende å se neste uke på ul  
 
Var masse skum, så masse at det ikke gikk an å se væsken under. Men så når jeg tømte, og da så det vanlig lysegult ut. Men nån plumbo"korn" som ikke var kommet ordentlig oppi var blitt grønne da... Hmmmm. 
 


Kattejenta skrev:
Var masse skum, så masse at det ikke gikk an å se væsken under. Men så når jeg tømte, og da så det vanlig lysegult ut. Men nån plumbo"korn" som ikke var kommet ordentlig oppi var blitt grønne da... Hmmmm. 


hm så det var ikke gulbrunt i det hele tatt? da ville jeg tolket det som ett jenteresultat jeg :-) kan se om jeg finner noen ekksempler på nettet på jente og gutt. forje gang så viste den tydelg gutt, men det var sikkert tilfeldig. men den har faktisk stemt på alle  av mine venner ;-) men det er jo 50 % sjanse for at den stemmer da


men det jeg har hørt er at grunnen til at urinen blir brunlig er hvis du skiller ut testosteron i urinen så reagerer plumbo med urinen. ( de som venter gutter sies det)  gubben til venninna mi pissa i ett glass, og siden han er mann så ble urinen hans skikkelig brun! haha


 
hun her fikk jente :-) 

 

Hun her fikk gutt : :-)


 
Jeg tok den igår. Det skiftet ikke så masse farge egentlig...ble kanskje bare litt grønnere...gul/grønn var vel jente. Får se om dette stemmer på fredag! :)
 
Min var nok som det øverste glasset, jente da  Tissa i en plastikkopp, så gikk ikke an å se gjennom... Blir spennende å se på ul om 2 uker, har skikkelig guttefeeling egentlig 
 


Kattejenta skrev:
Min var nok som det øverste glasset, jente da  Tissa i en plastikkopp, så gikk ikke an å se gjennom... Blir spennende å se på ul om 2 uker, har skikkelig guttefeeling egentlig 


hehe du må tisse i ett gjenomsiktig glass vet du, for da ser du ordentlig fargen ;-)
jeg har ul om  bare 1 uke!, trur gutt jeg og så det blir spennende å se
 

Hehe, disgusting men.. hva er så dette da?? Må si jeg har tatt den noen dager for tidlig her så tar den ikke så seriøst, får ta om igjen senere.. men urinen var veldig konsentrert så mørk gul, hadde i to skjeer plumbo, men syns ikke den skifta noe særlig farge. Så rørte jeg litt rundt og tømte ut litt av tisset for tenkte kanskje det var for mye, og da så det mørkt ut, men med blågrønne skyer i.. litt sånn kloakkfarge :P Bildet viser ikke så godt fargen syns jeg.. Det så mer blågrønt ut enn på bildet men i kantene er det mørkgult.
 
hm jeg ville tolket det som jenteresultat jeg, fordi at blågrønn er jente det og ;-) men det er som du sier litt tidlig å teste og da vet jeg ikke om det kan være usikkert resuøtat... men jøsses så mange "jenter" så det vistnok skal komme i mars da  blir spennede å se på ul, men kan ikke dere som har vært og ta blumbotesten da? slik at vi får se om det stemte på dere? hehe  emoticon
 


Tove81 skrev:
hm jeg ville tolket det som jenteresultat jeg, fordi at blågrønn er jente det og ;-) men det er som du sier litt tidlig å teste og da vet jeg ikke om det kan være usikkert resuøtat... men jøsses så mange "jenter" så det vistnok skal komme i mars da  blir spennede å se på ul, men kan ikke dere som har vært og ta blumbotesten da? slik at vi får se om det stemte på dere? hehe  emoticon


Ja tenker det jeg også at hvis det er en gutt er der ikke nok hormoner til å avsløre han enda og da får jeg kanskje jente fordi jeg ER jo jente hehe.. Så skal ta den om igjen senere, ville bare se om det skifta men fargen ble jo litt rar hehe.. Vi vil vite på ul men det er jo en mnd igjen!! Så vi får se da, og om de kan se det vel og merke! Skal ta testen om igjen om et par uker jeg..
 


Sylvia80 skrev:

Hehe, disgusting men.. hva er så dette da?? Må si jeg har tatt den noen dager for tidlig her så tar den ikke så seriøst, får ta om igjen senere.. men urinen var veldig konsentrert så mørk gul, hadde i to skjeer plumbo, men syns ikke den skifta noe særlig farge. Så rørte jeg litt rundt og tømte ut litt av tisset for tenkte kanskje det var for mye, og da så det mørkt ut, men med blågrønne skyer i.. litt sånn kloakkfarge :P Bildet viser ikke så godt fargen syns jeg.. Det så mer blågrønt ut enn på bildet men i kantene er det mørkgult.


Så litt ut som mitt dette, men mitt var nok lysere...Jeg sjekka i dagslys og det var definitivt gulgrønt!! så ikke noe mørkt i kantene heller, men jeg vet ikke jeg ass...
 
Back
Topp