Plumbotesten?

Tove81

Elsker forumet
Ja nå er jeg 16 uker og har koment langt nok til å ta denne plumbotesten :-P flere som skal ta den? Tok den med forje mann og den stemte den, og en vennine har tatt den på begge henens svangerskap og jaggu har ikke den stemt på begge! ( hun har jente og gutt) så jeg skal ta den for morroskyld :-) Noen flere her som skal ta den, eller som har tatt den før? Stemte den da? ;-)
 
Har aldri hørt om den en gang jeg..

Hva går den ut på? Håper det ikke er å spise plumbo (tihi :) )
 
Aldri hørt om dn før, men googla litt nå

1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen. (står 2 noen steder)
La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen.
Blå/grønn tyder på jente og
Brun/svart/rød på gutt.
 


niandi skrev:
Aldri hørt om dn før, men googla litt nå

1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen. (står 2 noen steder)
La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen.
Blå/grønn tyder på jente og
Brun/svart/rød på gutt.



Hehe takk for at du la ut oppskiften ;) noen som har lyst å prøve? Og obs! Gjør dette ute, for dette stinker! :-P men jeg skal prøve for morroskyld og så får vi se om den stemmer denne gangen og ;)
 
skal nok prøve for moro skyld, men vet ikke helt om jeg tør tro på resultatet:) artig å se om det stemmer da, men må nok vente litt til da jeg bare er 14+1
 


niandi skrev:
skal nok prøve for moro skyld, men vet ikke helt om jeg tør tro på resultatet:) artig å se om det stemmer da, men må nok vente litt til da jeg bare er 14+1



Hehe nei burde kansje ikke gå amokk å kjøpe kjønsbestemte klær etter en slik test nei :P men gøy og se hvor mange som den stemmer på etter ul ;-)
 
Må man være 16 uker for å gjøre dette? :-) Og hvorfor?
Høres spennende ut, kommer nok til å prøve bare for å se om det stemmer :-) 
 


Mrs.Chuck Bass skrev:
Må man være 16 uker for å gjøre dette? :-) Og hvorfor?
Høres spennende ut, kommer nok til å prøve bare for å se om det stemmer :-) 



neida trur du kan gjøre det etter uke 15, men det er vist ett eller annet med at du må vente så lenge sdien du ikke produserer så mye av dette hormonet før etter uke 15.. men bare prøv nå og se om du får noe resultat nå ;-) vedt ett forøk
 
Spennende! Dette hørtes ut som noe man må prøve :-) Vi er usikre på om vi vil vite kjønn på ul, så jeg har sikkert glemt resultatet av plumbotesten fram til fødselen :-p
 


Tove81 skrev:


Mrs.Chuck Bass skrev:
Må man være 16 uker for å gjøre dette? :-) Og hvorfor?
Høres spennende ut, kommer nok til å prøve bare for å se om det stemmer :-) 



neida trur du kan gjøre det etter uke 15, men det er vist ett eller annet med at du må vente så lenge sdien du ikke produserer så mye av dette hormonet før etter uke 15.. men bare prøv nå og se om du får noe resultat nå ;-) vedt ett forøk

Ah, okei ;-) Må bare huske å kjøpe Plumbo, noe jeg tror blir vanskelig, siden jeg glemmer å kjøpe melk HVER dag...... :pp
 
Bare en tanke som slo meg...
Om det er mulig å finne ut kjønn via urinen, hvorfor finnes det ikke stix vi kan tisse på da??

:)
 
Dette hørs artig ut, skal æ prøve i morgen tidlig vet jeg :D
 


Lila_ skrev:
Bare en tanke som slo meg...
Om det er mulig å finne ut kjønn via urinen, hvorfor finnes det ikke stix vi kan tisse på da??

:)



Det finnes faktiak flere stiks man kan tisse på, men de selges ikke i norge ;-) men jeg skal prøve denne plumbotesten for morroskyld jeg, er ikke 100% overbevist om den stemmer, men siden den stemte sist så vil jeg finne ut om den stemmer nå ;-)
 
Det finnes flere slike sticks ja, men de selges ikke i norge. Å det mener jeg å ha lest en plass at det er ga abortfaren? De er redde for at folk vil ta abort pga feil kjønn osv...
 
Dette må prøves :) Noen som vet hvor man kan få tak i disse stixene da? Føles ut som en evighet til OUL om 3 uker! Morro med litt gjetning selvom jeg er overbevist om at det er en gutt!
 
ja da var plumbotesten tatt her i huset og jeg må si at jeg ble litt overaska over resultatet! for jeg har vært 100 % sikker på at det ligger en liten guttebaby i magen min pga av at venninna mi har spådd meg for mange år siden og har hitil hatt rett i ALT! men jeg fikk gulgrønt  så nå er jeg virkelig spent! tar testen med en klype salt da, men alikavl klarer jeg ikke å utelukke helt at det kan være en jentebaby alikavel, så vi får se. er bare 1,5 uke til ul  
flere som har tatt nå og vil dele resultat?
 
Tenkte å gjøre det i morgen tidlig!!  Hva tisset du i, og hvor mye? Full kopp?  En spiseskje plumbo?
 


Kattejenta skrev:
Tenkte å gjøre det i morgen tidlig!!  Hva tisset du i, og hvor mye? Full kopp?  En spiseskje plumbo?


tisset i ett glass, halvfult og tok i  ca 1,5 ss oppi ,men husk gjør det UTE!
 
Sniker innom 

Man kan også prøve natrontesten. Noe kanskje fler har i hus, og som ikke lukter. Hehe...
Stemte på meg i alle fall, selv om det bare var for moro 

Ta 2 ss natron i en kopp, og tiss oppi dette. Om det begynner å bruse som brus, tyder dette på en gutt, og om det ikke skjer noe særlig tyder dette på en jente.
 
Back
Topp