Tjukka-igjen
Forelsket i forumet
Da har jeg gjort plumbotesten, så da har jeg "svaret" om 30 min. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom til å tenke når jeg tok den da jeg venta dattera mi (testen viste riktig da) men jeg lot den stå inne på badet. Jeg gikk og brakk meg og tålte ikke urinlukt på laaaaaaaaaaang tid !!!! Æsj altså!! :DIda82 skrev:
Jeg fikk grønn denne gangen også. Men denne gangen tok jeg den ut!!! Mest for å se om det stemmer 2 av 2 ganger!
blåkanin skrev:
Kom til å tenke når jeg tok den da jeg venta dattera mi (testen viste riktig da) men jeg lot den stå inne på badet. Jeg gikk og brakk meg og tålte ikke urinlukt på laaaaaaaaaaang tid !!!! Æsj altså!! :DIda82 skrev:
Jeg fikk grønn denne gangen også. Men denne gangen tok jeg den ut!!! Mest for å se om det stemmer 2 av 2 ganger!
Huffda.. ikke tåle urinlukt, lar man da være å tisse lissom?
Ida82 skrev:
blåkanin skrev:
Huffda.. ikke tåle urinlukt, lar man da være å tisse lissom?
Hehehe. Jeg holdt meg bare... neida.. Men jeg klarte ikk epuste med nesa når jeg gikk på do. Ikke at det stinker så himla av tisset, men hadde sterkere luktesans når jeg gikk gravid..