Plumbotesten

Tjukka-igjen

Forelsket i forumet
Da har jeg gjort plumbotesten, så da har jeg "svaret" om 30 min.

Håper du har satt testen utendørs da.. lykke til med å sjekke resultatet :)

Hmmm... ble jo bare masse hvitt skum på toppen jo... Kanskje litt grønnlige flekker i skummet men...

Nei, får vel holde ut spenningen til 21.desember....

hehe.. ikke lett det der..

da jeg tok testen synes jeg ikke at det var så veldig stor forskjell.. urinen ble en tanke mørkere da, så hvis jeg la godviljen til så kunne jeg kalle det lysegrønt/gusjegrønt.. hadde vært tøffere om man fikk blått eller brunt lissom..

men ja, vi får smøre oss med tålmodighet til ordinær ultralyd.. bare 1,5 uke igjen for min del :D

Kom til å tenke når jeg tok den da jeg venta dattera mi (testen viste riktig da) men jeg lot den stå inne på badet. Jeg gikk og brakk meg og tålte ikke urinlukt på laaaaaaaaaaang tid !!!! Æsj altså!! :D

Jeg fikk grønn denne gangen også. Men denne gangen tok jeg den ut!!! Mest for å se om det stemmer 2 av 2 ganger!

Ida82 skrev:
Kom til å tenke når jeg tok den da jeg venta dattera mi (testen viste riktig da) men jeg lot den stå inne på badet. Jeg gikk og brakk meg og tålte ikke urinlukt på laaaaaaaaaaang tid !!!! Æsj altså!! :D

Jeg fikk grønn denne gangen også. Men denne gangen tok jeg den ut!!! Mest for å se om det stemmer 2 av 2 ganger!

Huffda.. ikke tåle urinlukt, lar man da være å tisse lissom? 

blåkanin skrev:

Ida82 skrev:

Hehehe. Jeg holdt meg bare... neida.. Men jeg klarte ikk epuste med nesa når jeg gikk på do. Ikke at det stinker så himla av tisset, men hadde sterkere luktesans når jeg gikk gravid..

Ida82 skrev:

blåkanin skrev:

Ida82 skrev:

Hehehe. Jeg holdt meg bare... neida.. Men jeg klarte ikk epuste med nesa når jeg gikk på do. Ikke at det stinker så himla av tisset, men hadde sterkere luktesans når jeg gikk gravid..

Den ekstreme luktesansen vet jeg alt om.. 

Innimellom må jeg bare gå ut igjen fra badet, for det "stinker" urin etter at mannen har vært der litt i forveien.. godt vi har to bad :D

Luktesansen ja, alt stinker!

Back
Topp