Pludre

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Prater deres babyer mye?
Min er nå 5 måned og lager ikke mye lyder. Han har forsåvidt aldri laget særlig mye lyd bortsett fra når han sutrer :p Er han den eneste? Kan det likevel bli mer etterhvert? :) Synes det er så koselig når de pludrer og "prater" i vei.

Min har sine stunder, av og til veldig stille av seg og andre ganger prater han veldig - men ikke så mye til meg. Er da helst med lekene sine eller når han prøver å rive av seg sokkene :P

"Prater" nesten litt for mye her til tider :p hehe
Har virkelig oppdaget stemmen sin å roper å hoier mens han ler og koser seg :)

Prater ikke sånn kjempemye her heller. Det er mest om hun våkner på natta eller når hun ligger i senga generelt. Ellers mer sutrelyder:P

Prater veldig mye, men også han her mest når han ligger for seg selv., Blir han distrahert av meg eller andre, stopper han. Koseprater en del med puppen :D

Vår lager veldig lite lyd. Hyler litt når hun ikke vet om hun skal ha det morsomt eller kjede seg. Ei venninne av meg har ei på tre måneder som har pratet i ett kjør i over en måned. Alt har sin sjarm :)

De er forskjellige disse små :) Kanskje jeg bare skal være glad til at han er rolig for det kan helt sikkert bli for mye også :-p
Når han ligger alene så kjeder han seg fort og begynner å sutre. Hadde vært så koselig om han kunne pratet med seg selv heller :D

Back
Topp