Weeee!!!! Plomma (fosteret) ligger perfekt i livmoren og alt er bare velstand <3 hun satte meg til 6 uker + så termin er ca 2 - 3september.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weeee!!!! Plomma (fosteret) ligger perfekt i livmoren og alt er bare velstand <3 hun satte meg til 6 uker + så termin er ca 2 - 3september.
Hun så antydning til hjerneslag, men vi satte opp ny UL. Dette blir et svangerskap med UL omtrent hver mnd...Fikk du se hjerteslag?
Jeg fikk innvendig ja. Går det å se noe på utvendig nå så tidlig da???Gratulerer! Jeg var selv på ultralyd i dag. Trodde jeg var 6+0. Men vi så ingenting, bare en svart runding. Hun sa den var væskefylt, slik en ser tidlig i graviditeter. Så enten er dette gått galt, eller så er jeg mye kortere enn jeg trodde. Men hun tok bare utvendig da. Fikk du innvendig?
Ah. Ikke vet jeg. Jeg er i hvertfall bare bekymret nå, og lei meg. Redd for at det har gått galt. Blei så lei meg at jeg glemte stille spørsmål og sånn. Hun var skikkelig rar. Mannen min måtte spørre om vi trengte å bekymre oss, da svarte hun "det ville jo vært dumt å gjøre allerede". Men snakket om at kanskje naturen ville gå sin gang før vi skal tilbake mandag om to uker.Jeg fikk innvendig ja. Går det å se noe på utvendig nå så tidlig da???