Plomma

Er sååååååå glad på dine vegne ❤❤❤

Så deilig å få vite!! Gratulerer!

Kjenner det er leeenge til neste fredag....ville være sikker på å se hjerteslag :-)

Weeee!!!! Plomma (fosteret) ligger perfekt i livmoren og alt er bare velstand <3 hun satte meg til 6 uker + så termin er ca 2 - 3september.

Å så kjekt :D hvor langt trodde du at du var på veg før ul? :) har så lyst på tidlig ul jeg også, bare for å se at alt er ok

Jeg ble satt frem noen få dager bare, så fremdeles september :) blir en fantastisk bursdagsgave <3

Gratulerer så mye :) jeg har laget en ny tråd under "våre bilder" der vi kan legge ut bilder fra ul :) (hvis du vil) :)

Gratulerer! Jeg var selv på ultralyd i dag. Trodde jeg var 6+0. Men vi så ingenting, bare en svart runding. Hun sa den var væskefylt, slik en ser tidlig i graviditeter. Så enten er dette gått galt, eller så er jeg mye kortere enn jeg trodde. Men hun tok bare utvendig da. Fikk du innvendig?

Gratulerer! Jeg var selv på ultralyd i dag. Trodde jeg var 6+0. Men vi så ingenting, bare en svart runding. Hun sa den var væskefylt, slik en ser tidlig i graviditeter. Så enten er dette gått galt, eller så er jeg mye kortere enn jeg trodde. Men hun tok bare utvendig da. Fikk du innvendig?
Jeg fikk innvendig ja. Går det å se noe på utvendig nå så tidlig da???

Jeg fikk innvendig ja. Går det å se noe på utvendig nå så tidlig da???
Ah. Ikke vet jeg. Jeg er i hvertfall bare bekymret nå, og lei meg. Redd for at det har gått galt. Blei så lei meg at jeg glemte stille spørsmål og sånn. Hun var skikkelig rar. Mannen min måtte spørre om vi trengte å bekymre oss, da svarte hun "det ville jo vært dumt å gjøre allerede". Men snakket om at kanskje naturen ville gå sin gang før vi skal tilbake mandag om to uker.

Back
Topp