Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er førstegangsfødende, og har aldri jobbet på sykehus = veldig lite erfaring. Jeg tenker at jeg trenger epidural, og tar i så fall gladelig imot om jeg kan. Hovedgrunner er at jeg har litt lav smerteterskel til vanlig, og regner med at jeg trenger, i tillegg til at jeg snakket ør med ei jeg kjenner som er jordmor og jobber på føden om dette. Hun har ikke født selv, men sier hun ikke er i tvil om at hun ville valgt det!Hva tenker dere om Epidural? Spesielt dere som ikke har er faring med det eller fødsel fra før?
Javel? Må en ha en god grunn for å velge epidural? Er det ikke god nok grunn at en ikke trenger ha mer vondt enn nødvendig?Anbefaler å ikke planlegge det med smertelindring så lenge man ikke har en god grunn til det![]()
Javel? Må en ha en god grunn for å velge epidural? Er det ikke god nok grunn at en ikke trenger ha mer vondt enn nødvendig?
Hvorfor skal en være skuffet for at en trenger epidural.. jeg skjønner ikke dette her jeg..Jeg tolket det bare som hun mente at man kunne ta det som det kommer? Ikke være bastant på at man ikke vil ha det på forhånd heller (som meg), fordi man kanskje kan bli skuffet om man føler man trenger det likevel.