Planlagt?

Etter 11 år, så er det veldig planlagt :)
Ble nesten 3 år som prøver med samboeren nå.
Men 11 år fra jeg ble prøver første gangen. Og endelig ikke prøver lenger :)

Planlagt etter å ha delvis blitt enige om at det holdt med to (hvor jeg IKKE ville ha flere) men hadde i flere mnd ikke slått meg til ro at vi ikke skulle ha flere..

Klaff på første, krysser nå for spira klamrer seg fast ❤

Veldig planlagt og veldig ønsket. Prøvd å få barn i 2 år nå, og har endelig fått det til gjennom ivf :) så her er gleden stor! Håper bare det går hele veien <3

Planlagt.
Vi var igjennom flere icsi-runder før vi var så heldige å bli foreldre til ei jente i november 2015. Satt igjen med 2 egg på frys og bestemte oss i sommer at vi skulle "gi egga en sjangs". Hadde null forventninger, men vips, så var jeg gravid :)

Planlagt, men trudde ikkje det skulle klaffe på pp1. Storesøster på snart 1 år prøvde vi på i 1 år so dette var ein positiv overraskelse :) Håper spira klorer seg fast :Heartred

Planlagt, brukte 6 år før mini kom ved hjelp av ivf, hadde to blastocyst på frys etter samme uttak som mini og fikk satt inn et av de 3 oktober

Planlagt, brukte 6 år før mini kom ved hjelp av ivf, hadde to blastocyst på frys etter samme uttak som mini og fikk satt inn et av de 3 oktober
Hvis du hadde innsett av 5-dagers to dager før meg har vi jo ikke termin samtidig? :bored: Nå ble jeg bare forvirret

Red: jeg har 26, ikke 24 fant jeg ut :hilarious:

Last edited:
Hvis du hadde innsett av 5-dagers to dager før meg har vi jo ikke termin samtidig? :bored: Nå ble jeg bare forvirret

Red: jeg har 26, ikke 24 fant jeg ut :hilarious:

Ikke alltid like lett :hilarious:
Sist fikk jeg 22 og 23 juli på to forskjellige terminkalkulatorer, fikk da 21.juli som termin fra klinikken og oul. Mini meldte sin ankomst 22:)

Det var planlagt :) Men gikk litt fort. Har akkuratt vært sykemeldt nesten et år med noe annet.
Så spent hvordan de på jobben vil ta det.

På ingen måte planlagt, vi var vel delvis enige om at vi ville ha en til, men at vi skulle vente noen år til økonomien var bedre og vi hadde råd å kjøpe oss noe større. Jeg hadde et tøft svangerskap og en forferdelig fødsel i mai, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å føde igjen etter et knapt år. Men nå når jeg nå ble gravid var det aldri et alternativ å fjerne, jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg kanskje ikke kan bli gravid senere og vi hadde blitt å angre begge to...

Veldig planlagt her! Prøvd å bli gravid i 6-7 år! Fikk den gode bekjeden ved 3.IVF forsøk. Er super glad begge to og håper det holder til termin. Har ikke barn fra før!

Delvis planlagt her, var egentlig i gang med å prøve på aprilbaby, men så begynte kroppen å protestere, jeg blødde i nesten to måneder for så å møte veggen. Sykemeldt og helt på bånn både mentalt og fysisk, så tenkte vi at det var vel ingen vits i å slutte å prøve selv om det nok ikke kom til å skje med det første, det ville jo sikkert bare forlenge prøvetiden. Og der satt det o_O Litt blandede følelser enda, særlig siden denne graviditeten er mye mer utmattende så langt(bare uke 6:bored:), men alt i alt så gleder vi oss.

Back
Topp