Planlagt?

ikke planlagt vet heller. vi fikk en gutt for 8 mnd siden, og planen var egentlig at vi skulle vente med flere kids til vi fikk kjøpt oss hus...
har ikke fortalt det til han enda (er bare 3 uker og ikke helt sikker på at jeg stoler på pinnen enda)
 
Ikke direkte planlagt.

Sluttet på p-piller i slutten av mars pga jeg bare glemte de. Og har testet etter eggløsning et par ganger for å se at syklusen er i orden, men ikke lagt inn aksjene da. Testet ikke sist mnd, så veldig tilfeldig. Men det er mer en hjertelig velkoment :Heartred
 
Ikke planlagt. Mannen jubler og jeg er veldig bekymret. Har to fra før på 3 og 1.5 og følte jeg hadde hendene fulle med de og ny jobb.. Klarer derfor ikke helt å glede meg men d kommer nok når sjokket har lagt seg :)
 
Vært sammen med kjæresten i 7 år, vi er i midten av 30-årene, men barn har aldri vært noe tema hos oss tidligere.
Men etterhvert som årene har gått, har vi endret tankegang rundt dette begge to. Og i juni ble vi enige om at vi faktisk ville ha barn. Vi lot tankene modnes litt og begynte såvidt å prøve i august. Regnet virkelig ikke med det ville gå så fort, men her sitter jeg nå - gravid.. og gleder meg til å fortelle kjæresten nyheten når han kommer hjem fra jobb i kveld :) Familiene våre kommer til å få totalt sjokk den dagen vi forteller dette, da de har gitt opp for lenge siden å håpe på at vi skal få barn ;)
 
Åssen har det gått med dig? :Heartred Jag hörte ett uttryck en gång som var: Det är lättare å leva med ett barn du fick, än att ångra på det du inte fick. Hoppas verkligen ni blir eniga och att du slipper ta ett valg du ikke har lyst till! :Heartbigred
 
Brukte eggløsningstest for første gang. Full klaff på første forsøk<3
 
Så kjedelig du har det sånn

Her var det planlagt, jeg hadde en SA 23 aug og ble gravid igjen før mensen var tilbake. Så veldig glad for det
 
Veldig planlagt. Fikk første barn i 2016, og ønsket søsken. Mistet i MA uke 12 (januar) og SA i uke 7 (juli). Dette er altså 3.gang jeg er gravid i år! Håper den holder hele veien :Heartred
 
Ikke planlagt et sted... Hoppa av i svingen 3 dager før el., og 3 dager etter el ringte jeg ei venninne og sa at "du... Jeg er gravid tror jeg" o_O
 
Ivf her og , så veldig etterlengtet ❤️
 
Veldig etterlengtet [emoji173]️
 
Veldig planlagt!
 
Venta på å starte prøving i over 3 år (studier). Sluttet på pillen i juli, men ble enige om å være forsiktige frem til september grunnet utenlandstur. Hadde eggløsning 27. Sept, samme dag vi reiste til London. Og ble gravid med en gang.

Har en datter født i juni 2013, som ikke var planlagt (vi hadde vært kjærester i 2 mnd når testen ble positiv, på p-piller). Han reagerte med "Åh, faen!", snakka ikke om det på ei uke, og så kom an en dag og sa at han var med meg uansett hva jeg ønsket :love7
Kan nesten ikke tro at vi nå har termin 1 uke før datteren vår er født, 6 år senere.
 
Hadde lagt det litt på hylla, da det ikke skjedde noe etter MA i mars :( Men.. ble utrolig glad og overrasket da testen viste 2 sterke streker og digital 2-3 uker <3
 
Back
Topp