Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her var det ikke planlagt. Jeg har vært klar og ønsket meg barn i noen år, men samboeren synes det har vært litt skummelt å ta det steget. For oss var dette en veldig fin måte å bli gravide på, for det første slapp vi alt styret med prøveperiodene og samboeren var nødt til å hoppe i det.
Planlagt. Gikk rask, og positiv test allerede 2 pp, etter bruk at EL tester.
Veldig glad for at alt har gått så bra og så raskt. Føler så med de som sliter.....
Både og brukte nesten 5 år på storebror så vi ville ikkje begynne med prevensjon etter fødsel for å risikere like lang ventetid og tenkte at amminga ville utsette nestemann, men fikk mensen igjen etter 2-3 mnd og hadde den to ganger før lillebror satte seg fast så vi var veldig klar over at det kunne skje, men hadde aldri trudd det kom til å gå så fort (storebror blir 1år i morra og lillebror kjem om 10 veker )
Planlagt som de to andre.
Satt på første PP, som de to andre.Blir kjempe lett gravid.
VI skulle egentlig vente til april og ville gå for en Januar/februar 2017 baby, men så kom vi til å tenke på BHG plass, vesla skal på skolen og at det ville bety mange mnd i ulønnet permisjon.
Så vi hoppet rett i det den dagen det temaet kom opp, og jaggu meg ble jeg ikke gravid en av de nærmeste dagene.
Hadde EL på vesla sin 5 årsdag Vesla er unnfanget på poden sin 2 årsdag .. HAHA!
Vi har alltid sagt vi skal ha en det året vesla begynner på skolen( om det går)
Vi hadde vel prøvd i 8 mnd før det satt, så planlagt Brukte p-piller før vi ble prøvere, og merket veldig tydelig når de gikk ut av kroppen i mai, og i september var vi gravide!
Planlagt
Har alltid tenkt at vi vil ha 2 skoleår mellom barna så når storesøster er født i september ble det to tette
Begynte prøvingen i april for ett år siden når storesøster var 7mnd. Oktober satt vi med positiv test
Veldig planlagt alle barna mine min første på naturlig måte (mirakel at det skjedde) og de to siste med IVF! Føler meg ekstremt beæret å kunne få tre barn! var utenkelig for noen år tilbake at det ville skje
Planlagt og veldig etterlengtet!! Vi prøvde i 9-10 mnd, ble gravide, men mistet i uke 10. Gikk så 4 mnd. før vi ble gravide igjen, og nå gleder vi oss veldig til å snart få møte prinsessen vår<3