Planlagt

Veldig planlagt. Prøvere ca 13 mnd, hadde en MA som vart oppdaget i uke 12. 2 uker etter der igjen var jeg gravid igjen heldigvis:)

Men det gjør også at jeg er veldig fornøyd da jeg egentlig har vert sammenhengende gravid i 10 mnd allerede:p

Her var det ikke planlagt. Jeg har vært klar og ønsket meg barn i noen år, men samboeren synes det har vært litt skummelt å ta det steget. For oss var dette en veldig fin måte å bli gravide på, for det første slapp vi alt styret med prøveperiodene og samboeren var nødt til å hoppe i det.

Planlagt. Gikk rask, og positiv test allerede 2 pp, etter bruk at EL tester.
Veldig glad for at alt har gått så bra og så raskt. :) Føler så med de som sliter..... :oops:

Både og ;) brukte nesten 5 år på storebror så vi ville ikkje begynne med prevensjon etter fødsel for å risikere like lang ventetid og tenkte at amminga ville utsette nestemann, men fikk mensen igjen etter 2-3 mnd og hadde den to ganger før lillebror satte seg fast ;) så vi var veldig klar over at det kunne skje, men hadde aldri trudd det kom til å gå så fort ;) (storebror blir 1år i morra og lillebror kjem om 10 veker ;) )

Veldig planlagt. Vi prøvde lenge, så endte opp med IVF. Heldigvis gikk det etter ca. 6 måneder med det styret :) Er så glad det finnes hjelp å få.

Planlagt som de to andre.
Satt på første PP, som de to andre.Blir kjempe lett gravid.
VI skulle egentlig vente til april og ville gå for en Januar/februar 2017 baby, men så kom vi til å tenke på BHG plass, vesla skal på skolen og at det ville bety mange mnd i ulønnet permisjon.
Så vi hoppet rett i det den dagen det temaet kom opp, og jaggu meg ble jeg ikke gravid en av de nærmeste dagene.
Hadde EL på vesla sin 5 årsdag :-P Vesla er unnfanget på poden sin 2 årsdag .. HAHA!

Vi har alltid sagt vi skal ha en det året vesla begynner på skolen( om det går)

Vi hadde vel prøvd i 8 mnd før det satt, så planlagt :) Brukte p-piller før vi ble prøvere, og merket veldig tydelig når de gikk ut av kroppen i mai, og i september var vi gravide! :)

Planlagt! :) men sjokkert at det gikk på første forsøk. En veldig fin overraskelse!!! <3

Prøvd helt siden SA ifjor sommer, bestemte oss for å ta en pause ettersom det ble en vane å se negative tester. Uken etter satt spiren

Planlagt :)
Har alltid tenkt at vi vil ha 2 skoleår mellom barna så når storesøster er født i september ble det to tette :)
Begynte prøvingen i april for ett år siden når storesøster var 7mnd. Oktober satt vi med positiv test :)

Veldig planlagt alle barna mine :) min første på naturlig måte (mirakel at det skjedde) og de to siste med IVF! Føler meg ekstremt beæret å kunne få tre barn! ❤️ var utenkelig for noen år tilbake at det ville skje :)

Veldig planlagt her også. Overtok hus 5. juli i fjor, giftet oss 25. juli og tok ut spiralen i begynnelsen av august. :)

Jepp var veldig planlagt her etter nesten 4 år med prøving og et ICSI forsøk:)

Planlagt og veldig etterlengtet!! Vi prøvde i 9-10 mnd, ble gravide, men mistet i uke 10. Gikk så 4 mnd. før vi ble gravide igjen, og nå gleder vi oss veldig til å snart få møte prinsessen vår<3

Back
Topp