Planlagt keisersnitt

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Hei

Er det noen andre som vet at dere skal ha planlagt keisersnitt og som allerede har fått informasjon om tid/dato? Hvor lenge etter time for vurdering til keisersnitt fikk dere informasjon om time? :)
 
Jeg skal ha. Har for mye skader i ryggmargen at det skal noe baby nedover.
Men skal søke på tirsdag. Så vet mer da.
 
Ja. Lykke til med det :) Jeg hadde time og fikk innvilget keisersnitt for to uker siden. Men enda ikke fått noe dato.
Jeg fikk så skikkelig infeksjon med innleggelse, åpent sår og bandasje i 4 måneder sist.
Så kjenner jeg er veldig spent denne gangen. For jeg kan ikke ta en sånn runde med en 3 åring i hus.
Men babyen må ut :smiley-ashamed005 . Så prøver og tenke positivt på det.
 
Hei

Er det noen andre som vet at dere skal ha planlagt keisersnitt og som allerede har fått informasjon om tid/dato? Hvor lenge etter time for vurdering til keisersnitt fikk dere informasjon om time? :)
Jeg skal ha. Husker ikke om det ble innvilget i februar eller når det var. Fikk dato for pks en uke eller så etter samtalen på sykehuset. Så datoen for pks kom egentlig veldig mange mnd før selve ks da.
 
Jeg skal ha. Husker ikke om det ble innvilget i februar eller når det var. Fikk dato for pks en uke eller så etter samtalen på sykehuset. Så datoen for pks kom egentlig veldig mange mnd før selve ks da.
Ja. Var sånn jeg husker det fra sist gang også (2020)

Men har en litt dårlig følelse av at de har for mye å gjøre på sykehuset jeg følges opp av. (Vestfold). Har måttet ringe å «minne dem på» å kalle meg inn til både tidlig ultralyd og oul - fordi timen ikke kom (typ hadde ikke fått time til oul når jeg var i uke 16/17. måtte selvsagt også minne dem på timen til forløsningssamtalen. Som denne gangen ble i uke 30. ca en måned senere enn sist svangerskap
 
Ja. Var sånn jeg husker det fra sist gang også (2020)

Men har en litt dårlig følelse av at de har for mye å gjøre på sykehuset jeg følges opp av. (Vestfold). Har måttet ringe å «minne dem på» å kalle meg inn til både tidlig ultralyd og oul - fordi timen ikke kom (typ hadde ikke fått time til oul når jeg var i uke 16/17. måtte selvsagt også minne dem på timen til forløsningssamtalen. Som denne gangen ble i uke 30. ca en måned senere enn sist svangerskap
Ikke så hyggelig å måtte minne de på timene nei. En lege fra Riksen sa at de satt pks opp litt senere for å se hva som skjer ellers av haste- og særskilt kompliserte saker slik at de skal slippe å forandre dato for andre pks. Kan jo være Vestfold venter mtp det samme?
 
Jeg skal ha pks pga rift sist (2021). Jeg fikk beskjed tidlig i svangerskapet at jeg kom til å bli kalt inn til samtale og forberedelse i mellom uke 34-36. Jeg skal inn på time onsdag, da er jeg 34+5. Blir nok satt opp på en dato da på den samtalen hørtes det ut til. Er spent på om baby holder seg inne til da, forrige kom 37+4 men er så lei nå at jeg kunne godt blitt ferdig i går.
 
Hadde samtale den 11.4 og fikk dato allerede dagen etterpå. Drammen Sykehus. Baby kommer da 38+3 :)
 
Fikk beskjed om ca når jeg skulle bli satt opp. Skulle sikte inn på nærmest 38+0, og fikk eksakt dato i innkallelsen to dager etterpå. Skal da opereres uke 38+4.
Jeg skal ha pks pga rift sist (2021). Jeg fikk beskjed tidlig i svangerskapet at jeg kom til å bli kalt inn til samtale og forberedelse i mellom uke 34-36. Jeg skal inn på time onsdag, da er jeg 34+5. Blir nok satt opp på en dato da på den samtalen hørtes det ut til. Er spent på om baby holder seg inne til da, forrige kom 37+4 men er så lei nå at jeg kunne godt blitt ferdig i går.
 
Back
Topp