Planlagt graviditet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her var det planlagt :) siden han jobber i utlandet så måtte vi time det etter el. Allikevel ble vi veldig overrasket og glade da det klaffet så fort :)

Planlagt

Planlagt her også.

Planlagt

Veldig planlagt :-) Men vi ble allikevel litt overassket når testen var positiv :p Samboeren min utbrøt: "Shit, ka he vi gjort? Ka gjer vi no?" Haha :D men nå er han en lykkelig mann som gleder seg veldig til å bli pappa :-)

Planlagt! Har to uplanlagte fra før så nå var det på tide med litt oversikt!

En overraskelse,vi hadde bestemt oss for å være fornøyded en,hadde fått time til å sette inn spiral:) men slik gikk det ikke,nå gleder vi oss over et nytt voksende liv.

Det var planlagt, men vi var skikkelig overraska over at det gikk så fort.. vi hadde egentlig sett for oss at vi måtte prøve en stund, ut fra at vi hadde hørt at det var mange rundt oss som slet..!

Så absolutt ikke planlagt. For vi kunne jo egentlig ikke få barn. Fått to på hormoner. Etter 7 år var jeg brått gravid uten noe som helst hjelpemidler. Sjokk for alle

Det første svangerskapet var ikke planlagt; mer "hvis det skjer, så skjer det". Og det gjorde det! Hyggelig overraskelse. Men det endte dessverre i en MA. Vi bestemte oss for å prøve igjen så snart som mulig, så denne gangen var det planlagt. Veldig glade og takknemlige for at det klaffet såpass raskt:)

Planlagt, men overrasket over at det klaffet så fort :-)

Både og, vi planla jo en til så vi kuttet prevensjon. Men siden det tok nesten et halvt år med første, regnet vi ikke med å bli gravide før nyåret. Så vi ble litt overrasket når det satt på første forsøk:)

Både og! Jeg skal egentlig ikke kunne bli gravid, men ville ikke høre på legene.. Vi har prøvd (forgjeves trodde vi) siden juli.. Pga. medisiner som kan være farlig for fosteret har jeg testet jevnlig hver mnd for å være sikker på at jeg ikke er gravid.. Var et stort sjokk når testen var positiv! Men en veldig gledelig overraskelse <3

Back
Topp