Planlagt eller tilfeldig?

Planlagt❤️

Planlagt :Heartred
Prøvde noen mnd før jeg gikk til gyn for å se at alt var ok i fjor sommer, fikk påvist celleforandring og måtte koniseres. Vært litt forsiktig etter det frem til etterkontrollene, men nå følte jeg det var trygt :cheers

Veldig planlagt, men sjokka. Slutta på minipille i slutten av juli, ingen blødning etter pille slutt. Tok testa i hytt og pine, tilslutt viste den positiv:Heartbigreduten noke mensen

Planlagt.:rolleyes:

Trodde det bare skulle ta litt lengere tid, så litt overasket.  :oops: Men veldig glad da :smug:

Planlagt:Heartred
Begynte på 3. året med ivf, 6 innsett og 1MA og 1 SA i løpet av det siste året.

Begge deler egentlig. Vi har snakket om at vi ønsker oss barn lenge, så vi bestemte at jeg skulle slutte på ppiller og bare ta det som det kommer. Vi hadde en innstilling at "det skjer når det er meningen". Aldri hadde vi trodd det skulle gå så fort da, ble gravid 2 måneder etter jeg slutter på ppiller. Så ble veldig sjokkert når testen viste positiv, men såklart veldig glad også!

Planlagt.:joyful:
Har en fra før og var usikkre på om vi ville ha en til. Men etter å ha vært i tenkeboksen siden jul, bestemte vi oss for å starte å prøve etter sommerferien. Satt på 2pp

Planlagt. Hadde ikke fått menstruasjon etter vårt første barn som ble til med IVF for snart ett år siden, trappa ned på amminga for å kunne sette inn embryo som vi har på frys, men til vår store overraskelse var det to strek på testen som ble tatt før planlagt vin/middag med venner :gen014

Planlagt ❤️
Hadde SA 1.juli (5+0), testet positivt igjen 26.august. Hadde ikke trodd det skulle gå fort å bli gravid igjen

Planlagt :happy: 2. gang det går på første forsøk, så ble litt overrasket over at det gikk så fort:D

Begge deler på ein måte. Me har ikkje brukt prevensjon men ikkje hatt tru på at me sku få te nåke aleine då begge dei andre var med medisinsk hjelp. Bestilt time te gyn på fredag for å sjå om da va håp om å få til ein til... veeeel... tok ved ein tilfeldighet ein test i går kveld og her e eg :-p

Planlagt. Tok akkuratt 1,5 år fra jeg tok ut spiralen...! (2 SAer underveis...)

Back
Topp