Planlagt eller tilfeldig?

Veldig veldig ikke planlagt siden vi har 6 mnd baby fra før.. Men velkommen skal den være hvis den vil bli!

Ikke planlagt. Har alltid ønsket flere barn, men planen var å starte prøvingen først om ett års tid. Men er veldig glad for dette ❤️

Ikke planlagt og jeg er litt sjokkert, men kjempe glad :p Planen var og begynne å prøve om noen mnder.

Kom som julekvelden på kjerringa denne:hilarious: giftet oss i helga og drakk masse vin, kom på at jeg skulle hatt mensen før helgen, i dag! Dro på butikken å kjøpte test og jaggu var den positiv:D har tre fra før, og har snakket om muligheten for nr 4, så ingen krise selv om det ble en overraskelse:happy: nr 3 var forsjåvidt også en overraskelse:D

Veeeldig planlagt etter over 2 års prøving på nr. 2 og til slutt 3 IVF-forsøk før det klaffa! Nr. 1 klaffa på vanleg måte etter 8 PPar. Så denne spiren er så utruleg etterlengta, og no håpar me veldig at den klamrar seg fast og blir til ein frisk og herleg maibaby! ❤️

Denne er planlagtMen da jeg først ble gravid i februar(endte i SA) så kom den litt overraskende på. Men, da fikk vi "blod på tann" etterpå, og startet planleggingen som resulterte i den som er på vei nå

Veldig ønsket og hadde sluttet på prevensjon for 4 mnd siden. Trodde aldri det skulle gå uten noe form for hjelp, pga pcos❤️

Skulle starte på IVF behandling for 2 dager siden, men mensen kom ikke og to streker dukket opp ❤ Så en hyggelig og uventet overraskelse siden vi brukte 3 år med IVF for å bli gravid med førstemann.

Denne var planlagt og det er en helt spesiell følelse å gå dette svangerskapet i møte pga forrige var veldig uplanlagt og ikke ønsket av pappaen(han er veldig glad for lille nå da!!):love7

Back
Topp