Planlagt eller overrasket?

Var veldig planlagt, men ble svært overrasket over at det klaffet på første forsøk :) dette blir mitt barn nr3, sambo sitt barn nr1 :D
 
Her er det nøye planlagt i 1år. Etter MA i november i uke 11 håper vi denne sitter:)
 
Planlagt! Vi hadde tenkt å vente et år til, mn dødsfall av et kjært familiemedlem gjorde at vi begynte tidligere. Vi fant ut at vi ikke kan risikere å miste flere før ungen kommer :)
 
Ikke planlagt.. Dette er nummer 3, og eldste er nå 3.5 år og nummer 2 er snart 14mnd.

Helt i sjokk og litt kvalm av bare tanken..
 
Veldig overrasket og lite planlagt her! Er ikke sammen med barnefaren heller!:p
 
Det går bra se fikk de tre store mine på 2 og 1/2 år :) de har hatt masse glede av hverandre :) nå er de snart 11 og 12 og 13 :)
 
Kjempesjokk!
Brukte 27pp med jentunge på 4,5 og 28pp på guttongen på 7mnd...så no va me ferdige og skulle nyta familien vår.
Har hatt oss EIN gong ette minsten blei født, og resultatet va positiv test - ka e oddsn liksom?? :wideyed:
 
Overraskelse. Vært sammen med bf i 4 mnd og bodd med han i 3 mnd (her går det fort i svingene, haha). Men den ene gangen vi hadde sex hjemme hos foreldrene hans de to ukene vi var der var nok til å få en positiv test. Dette er ett p-pillebarn (klussa litt med p-pillene når vi var borte), mens storebror er p-stavbarn :p
 
Planlagt nøye 24 og 48 timer etter siste sprøyte var satt... Ooooooh så romantisk .. Hahahahahaha
Blir vår nr to ...
 
Veldig overrasket.. Forje mnd jobbet mannen utrolig mye, var borte over flere netter osv, så at det har blitt en spire en nesten et mirakel:p nr 3 dette da:)
 
Kjempesjokk!
Brukte 27pp med jentunge på 4,5 og 28pp på guttongen på 7mnd...så no va me ferdige og skulle nyta familien vår.
Har hatt oss EIN gong ette minsten blei født, og resultatet va positiv test - ka e oddsn liksom?? :wideyed:

Da er det en mening med det!

Vi brukte kondom å hoppav i svingen å telte dager, noe som har funket lenge for oss, å vi hadde heller ikke planlagt nr 3, for vis vi skulle ha det så skulle det være desserbarnet, eller apåklatten vår, men der satt vi med en positiv test å to små på 4,5 å 3 år☺️ blir hektisk å koselig framover :D alle hjerter gleder seg;) sønnen ønsker seg en baby lillesøsken så gleder meg å fortelle at han får en til Jul
 
Da er det en mening med det!

Vi brukte kondom å hoppav i svingen å telte dager, noe som har funket lenge for oss, å vi hadde heller ikke planlagt nr 3, for vis vi skulle ha det så skulle det være desserbarnet, eller apåklatten vår, men der satt vi med en positiv test å to små på 4,5 å 3 år☺️ blir hektisk å koselig framover :D alle hjerter gleder seg;) sønnen ønsker seg en baby lillesøsken så gleder meg å fortelle at han får en til Jul
Misforstå meg rett, men me glede oss jo øve vetla spiro me og :p Fyste tanken va OI! va vel da einaste egklarte å sei dei fyste 5 min, mens eg gjekk i ring rundt meg sjøl :joyful: (derav nicket oioioi!)
Glede meg masse til å få oppleva liv i magen nok ein gong, tenk så heldige me e :love7
 
Misforstå meg rett, men me glede oss jo øve vetla spiro me og :p Fyste tanken va OI! va vel da einaste egklarte å sei dei fyste 5 min, mens eg gjekk i ring rundt meg sjøl :joyful: (derav nicket oioioi!)
Glede meg masse til å få oppleva liv i magen nok ein gong, tenk så heldige me e :love7

Første tanken min å vår ble også det :) snakket nesten ikke sammens for hodene våre var på samme tanken men så langt unna:p hehehe
 
Back
Topp