Planlagt eller overrasket?

Lillehjerte3

Betatt av forumet
Hei
Har dere planlagt? Eller var det en overraskelse?
Er det nr 1,2,3?

Her var det en overraskelse, å et lite sjokk på meg og Bf, vi holder fortsatt på å bli fortrolig med tanken på nr 3, har fra før en sønn på 4.5år og Datter på 3 år... På ene siden så gleder vi oss, men på andre siden så kjenner vi panikken kommer

Skal bli hyggelig og koselig å bli kjent med dere her inne på forumet
 
Grundig planlagt i 2,5 år

Nummer tre
 
Planlagt:) tok ut spiralen i slutten av februar :) dette blir nr 3 og vi gleder oss masse, blir så spennende! :D
 
På en måte planlagt men gikk veldig fort. Tenkte vi kunne begynne så smått å prøve når jeg visste terminen ble over nyttår. Den satt på første forsøk med termin 5.1.16
 
Planlagt :) Har en gutt på 4 år <3
 
Planlagt, men forventet lengre ventetid :) jeg har to fra før av, og dette er gubbens første :) gleder oss ❤️
 
Her var det planlagt, men kom som en overraskelse ;-) Etter SA i desember trodde jeg det ville ta mye lengre tid.
 
På en måte planlagt her også, iallefall ingen overraskelse. Vi skulle starte å prøve når terminen kom over nyttår, men det skjedde på første forsøk og litt for fort for oss som ønsker oss sommerbarn som de to andre er :p Menmen..
Dette er nr 3 (og sistemann).
 
Overasket! Hadde ikke trodd at en utløsning på feil tidspunkt(i allefall om jeg hadde normal syklus, noe jeg skjønner jeg ikke kunne hatt) etter 8 år på p-piller skule resultere i baby første mnd AV p-pillene.. Men jaggu ble det en liten av det! Fremdeles vanvittig forundret over kroppene våre, og hva de får til..
 
På en måte planlagt men gikk veldig fort. Tenkte vi kunne begynne så smått å prøve når jeg visste terminen ble over nyttår. Den satt på første forsøk med termin 5.1.16

Akkurat det samme for oss, til og med samme termin :)
 
Sluttet på cerazette i nov 2014 og har "hoppet av i svingen" etter det. Bestemte oss for å starte å prøve for 2 uker siden og idag sitter vi med en positiv test. Vært kjærester i 9år og snart gift i 1. Dette er første for oss begge.
 
Planlagt:D ble allikevel overrasket over at det klaffa på første pp... Men burde ikke være det da nr 1 kom på p-piller, nr 2 på 3. PP, og nå venter vi altså plutselig nr 3:Heartred
 
Back
Topp