Planlagt eller ikke?

Planlagt, men var ikke forberedt på at det skulle gå på første forsøk! Så uendelig takknemlig og gleder meg over hver dag som gravid. Må dette lille frøet bli frisk og vokse seg stor[emoji120][emoji177]

planlagt. Fjerna prev i april/mai 2015.. [emoji30] Satt heldigvis på første IVF. Skulle det være tvillinger hadde det egentlig vært en velsignelse.

Like lenge som oss da. Men på.PP 26 satt den endelig

Veldig planlagt, vi har prøvd i 14 mnd og er SÅ lykkelige over endelig å ha fått positiv test :)

Jeg ble gravid med spiral i høst, men mistet pga den.
Fikk den ut når jeg aborterte og da bestemte vi oss for å ikke begynne på prevensjon igjen. :)

Ikke helt planlagt. Vi har jo allerede en på 7 måneder. Vi sluttet med Cerazette for to måneder siden fordi vi ville ha en til. Vi prøvde å unngå å bli gravide enda siden vi tenkte 20 måneder mellom iallfall. Jeg ble gravid fortere enn vi hadde tenkt. Nå gleder vi oss bare. Jeg tror det blir bra med to så tette. :)

Veldig planlagt :happy: Skulle egentlig ha IVF i mars men vi fikk det til selv alikevell:smiley-bounce022

Veldig planlagt :) begynte prøvingen juli og har mistet i MA og SA, er nå gravid for tredje gang og har tro på at dette går rette veien :) vi har en gutt på snart 6 år fra før.

Planlagt, ønsker to tette. Sluttet på pillene 22.11 og fant ut i går at jeg er gravid :)

Dette blir mitt tredje barn og alle er unnfanget ved IVF. Så veldig, veldig planlagt :)

Veldig planlagt. Prøvde i 6 mnd og hadde planlagt når vi skulle starte prøvinga nesten 6 mnd før det igjen.

Back
Topp