Planlagt eller ikke?

Det var forsåvidt planlagt, vi kalte det PP1. Men hadde jeg visst at det skulle bli slutt med bf, hadde jeg ikke prøvd å bli gravid.
Med det sagt; det er ganske stor sjanse for at dette blir mitt eneste barn, og jeg er allerede veldig glad i det lille frøet ♥️

Planlagt, men da vi brukte 1 år ++ på første hadde vi ikke regnet med å bli gravide på første pp, hehe. Blir spennende med to relativt tette

Veldig planlagt [emoji173] mistet i MA i juli, og har prøvd siden da! Endelig satt den [emoji16]

Det var forsåvidt planlagt, vi kalte det PP1. Men hadde jeg visst at det skulle bli slutt med bf, hadde jeg ikke prøvd å bli gravid.
Med det sagt; det er ganske stor sjanse for at dette blir mitt eneste barn, og jeg er allerede veldig glad i det lille frøet [emoji813]️
Hva sier han til graviditeten da? Og hvorfor ditt eneste barn?

Prøverørs forsøk her også, meget sterkt ønsket.

Planlagt spire her.
Vi håpet egentlig på termin i september, men er fornøyd med oktober også. Har novemberbarn fra før, og ville ikke "være skyld i" et desemberbarn (kjedelig med bursdag og jul så tett på hverandre - tenkte vi).

Planlagt :) Prøvd siden Mars i fjord ca. Brukte lang tid på å bli gravid sist også. Eller, 7mnd, endte i BO og gravid igjen etter 2mnd. Håper denne sitter da vi har satt prøvestopp (for alltid) i Juni.

Back
Topp