Planlagt eller ikke?

Planlagt, sluttet med p-pillene i begynnelsen av januar og rakk ikke få mensen før jeg ble gravid. Så det skjedde vel litt raskere enn jeg hadde planlagt....

Ikke planlagt! Ble spontant gravid 1 uke før det ble slutt med barnefaren. Jeg har 1% sjans for å kunne bli gravid uten prøverør.
tidligere vært igjennom 7 prøverørsforsøk og var aktiv prøvere i 10 år, da med annen mann.

Ikke planlagt! Ble spontant gravid 1 uke før det ble slutt med barnefaren. Jeg har 1% sjans for å kunne bli gravid uten prøverør.
tidligere vært igjennom 7 prøverørsforsøk og var aktiv prøvere i 10 år, da med annen mann.

Oj! Hvordan føles det nå da? Er jo ikke ideell situasjon rundt det hele gjerne, men er du klar for barnet? Er det ditt første?

Oj! Hvordan føles det nå da? Er jo ikke ideell situasjon rundt det hele gjerne, men er du klar for barnet? Er det ditt første?
Klart jeg er klar for barnet. Det er jo i magen, hva annet kan jeg være. Heldigvis voksen og selvstendig.
Det er mitt andre barn.

Klart jeg er klar for barnet. Det er jo i magen, hva annet kan jeg være. Heldigvis voksen og selvstendig.
Det er mitt andre barn.

Det er bra, det tar jo gjerne litt tid å omstille tankene når det er en uventet graviditet mente jeg bare. Det har hvertfall tatt litt tid før meg, vet ikke om jeg ennå helt har skjønt det og er 15 uker på vei..

Ønsker deg masse lykke til hvertfall :-)

Back
Topp