Planlagt eller ikke?

Jente29

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange her som har planlagt graviditeten eller ikke?
Artig å høre andres historier :-)

Jeg selv hadde ikke direkte planlagt helt ennå, men var jo åpen for det i nær fremtid. Tok ut hormonspiral 20.12.16 og er nå 7 uker + på vei, så det gikk litt fortere i svingen enn det meg og samboer hadde regnet med. Nå jobber vi med å venne oss til tanken. Økonomisk og plassmessig har vi i grunn alt på stell :-)

Planlagt [emoji4][emoji4] tok ut spiralen i september 16.

Ikke akkurat planlagt.. Eller.. Vi har kke brukt noe prevensjon på 3 år, så vi tenkte sånn at når den satt var den velkommen og veldig ønsket :)

Planlagt i form av at jeg slutta på prevensjon, men hadde ikke sett for meg at den skulle sitte etter kun noen dager ;) Men veldig hyggelig <3

Skulle satt inn ny p-ring på lillenyttårsaften hvis jeg skulle fortsatt. Så tok ikke lang tid [emoji23][emoji23]

Når sluttet du på prevensjon da? Gikk det like fort i svingene som med meg? ;-)

Første usikre dag etter p-ring var vel 31.des eller 1. Januar, så ja det gikk ganske fort [emoji23][emoji23][emoji23]

Såpass ja :-) hvor langt er du på vei nå da etter kalkuleringer?
6+6 hvis man regner fra første dag i siste mens :) skal på ul 24.feb, så da blir det kanskje justert litt

Sluttet vel på p-pillene i November i fjor hvis jeg husker riktig. Hadde null sexlyst og ville egentlig ikke gå på de lenger :p både jeg og samboer ønsker jo barn, men trodde ikke det skulle klaffe så fort og planen var vel egentlig vente litt lenger, men spiren er ønsket og velkommen og føler det meste er tilrettelagt med tanke på hus og jobb heldigvis ;)

Vi hadde sett for oss å bli gravide løpet av 2017,men hadde ikke forventet det skulle gå så fort. Har ikke gått på prevensjon siden jul. [emoji5] [emoji5] Nå er jeg 6 uker på vei [emoji173]️

Back
Topp