Planlagt eller en sniker?

Planlagt<3. Har en gutt på 15mnd fra før og ville gjerne ha to tette da jeg håper de kan få mye glede av hverandre:). I tillegg syns jeg det er greit hvis det etterhvert skulle komme en tredje mann;).

Hatt en del plager i begge svangerskap pga umedisinert leddgikt og nå begynnende bekkenplager. Ellers har jeg ikke vært veldig plaget med kvalme. Litt mer nå enn sist. Har hatt noen fine episoder med bleieskift og kvalme..Hehe.

Ellers er det jo søtsug og halsbrann. Fin kombinasjon;).
 
Planlagt :) et par uker med uggenhet på tampen av 1. Trimester, ellers bare trøtt, ømme bryster og veldig vondt i ryggen :)
 
Har fått TRE barn som ikkje var planlagt og veldig overraskende, men veldig velkommen;) No er fjerde og den første planlagte:p

Med første var eg bare 17, så var super og sprek form hele svangerskapet. Med andre spydde eg i de seks første månedene og skikkelig følsom for all slags lukter. Med tredje var eg litt kvalm, men fin form og klarte å jobbe fullt frem til permisjon. Med fjerde har eg igjen vert mye kvalm de første månedene og no syyykt trøtt og sliten og jobber bare 50%. Kjenner også litt verk i bekken denne gangen og det har eg ikkje hatt med de andre...
 
Last edited:
Her var det planlagt, men vi hadde sett for oss at vi måtte prøve en liten stund.. men gutten vår hadde andre planer :) så vi rakk ikke begynne å prøveperioden før han satt :p så har termin mellom to eksamener! Men det får gå :)
 
Her var det planlagt, men vi hadde sett for oss at vi måtte prøve en liten stund.. men gutten vår hadde andre planer :) så vi rakk ikke begynne å prøveperioden før han satt :p så har termin mellom to eksamener! Men det får gå :)

Som om jeg skulle skrevet det selv ;) har to eksamen selv rundt termin! Lurer på hvordan det skal gå :p
 
Planlagt (2 forsøk før den Satt)
Dette er barn nr 3. Tidligere svangerskap gikk knirkefritt. Denne gangen: svangerskapsdiabetes, bekkenløsning, besvimt og kjørt ambulanse 2 ganger, kvalm hele tiden, sure oppstøtt hele døgnet, dårlig søvn... veldig rart at jeg skulle reagere slik med barn nr 3. Kan det ha noe med alder å gjøre? Jeg er 27! Var 19 og 21 med mine tidligere barn
 
Lille spire er semiplanlagt..... broren på snart 15 var en rein sniker
Vi har ikke aktivt prøvd, men det er en god stund siden vi kuttet ut prevensjon ; )
Storebror er et resultat av en gynekologs dårlige regneferdigheter og overgang fra p-sprøyte til p-piller ca 1 måned etter at jeg og gubben ble kjærester :O
 
Var en liten sniker, men kommer egentlig til veldig passe tid, og er veldig ønsket :)
 
Back
Topp