Planlagt eller en sniker?

Therese W

Gift med forumet
Hei alle sammen!

Tenkte bare høre med dere, om dette svangerskapet var planlagt?

Har du barn fra før og hvordan var de foregående svangerskapene? Hadde du noen plager? Eller var det problemfritt?

Hvordan er det nå? Har du noen symptomer?

Veldig planlagt her :)
Har hatt 2 ganske like svangerskap tidligere. Eneste som var forskjellig, var ting jeg hadde lyst på/ikke lyst på og hvor bekkenløsningen satt. Med nr 1 satt den bak i korsryggen og på sidene. Med nr 2 satt det i skambeinet.
dette er 4 graviditeten i år, så håper virkelig lille klorer seg fast i 8 mnd til!! :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Last edited:
Hei alle sammen!

Har du barn fra før og hvordan var de foregående svangerskapene? Hadde du noen plager? Eller var det problemfritt?

Planlagt:)
Har to barn fra før, første svangerskap helt problemfritt, andre svangerskap hadde jeg bekkenløsning :)
Foreløpig ikke mange symptomer,metallsmak i munnen,mensmurringer og bittelitt ømme pupper:)

*Taster på appen*

Hei alle sammen!

Ikke planlagt som du vet :D :P men hjertelig velkommen :) Veldig uventet da jeg har brukt månedsvis på å bli gravid tidligere! De foregående svangerskapene slet jeg med bekkenløsning og enorm tretthet, men ellers bra. Lange beinharde fødsler, så gruer meg veldig til det nok en gang - håper det går lettere denne gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig planlagt❤️. Første var ikke planlagt, men var hjertelig velkommen, beste som har hendt meg.
Slet mye med kvalmen, merker det nå også. Ellers var jeg veldig frisk, fødselen gikk fort så håper det går fort denne gangen også.
Enste shipe nå er at jeg har vondt i bekkenet, håper det går seg til.

Veeeldig planlakt! Prøvd i 9 måneder og endelig satt spiren, med første forsøk med biodronninggele og wild yam!
Har ei datter fra før som nettopp er fylt 2 ❤️ vi gleder oss masse og håper spiren sitter!!

Planlagt her også:-) har ei jente fra før! sist var jeg kvalm første månedene og hadde bekkenløsning!

Nå så har kvalmen så vidt begynt innimellom og trøttheten kommet snikende! Eller merker jeg ikke så mye så tidlig!

Hei alle sammen!

Planlagt :) har 2 barn fra før og var kvalm begge gangene. Med første kastet jeg opp ca 1 gang om dagen tom uke 17, mens med nr 2 kastet jeg opp 1-10 ganger daglig frem til uke 21.. Foreløpig er jeg ikke kvalm, men blir overrasket om jeg slipper unna.. Hadde også lette bekkenplager som aldr helt forsvant, og det merkes litt ekstra nå. Første gang ble jeg stor som en elefant, mens med andre hadde jeg bare en lite kul, så håper på en reprise av forrige gang! :)

Foreløpige symptomer: veldig trøtt, ømme pupper og murringer i magen.

Planlagt! :-) Storebror var ikke planlagt, men hjertelig velkommen!♡

Var mye kvalm sist, ellers i fin form. Håper på et problemfritt svangerskap denne gangen også :-)

Planlagt alle mine tre :) greie svangerskap de to foregående. Foreløpig ikke veldig mye symptomer..

Veldig planlagt! Hadde ingen nevneverdige plager sist, så anså mitt svangerskap som problemfritt. Denne gangen er jeg supertrøtt allerede, og det lover ikke så veldig godt.. Kan lett sove 14 timer, men det setter jo jobb og barn begrensninger for.. Så nå er det bare å håpe at spiren holder helt til mål! :)

Veldig planlagt :) forrige svangerskap var veldig hardt. Kvalme og oppkast frem til uke 21 og bekkenproblemer :(

Hei! Denne graviditeten er absolutt planlagt. Har ei jente på 20 måneder fra før.
Gjennomgikk en MA i April 2014, da var jeg 10+4 uker. I Juli gjennomgikk jeg en SA i uke 5.
Har også gjennomgått en SA i 2008.
Så nå håper vi på det beste denne gangen. Ellers bærer det til videre utredning.

Planlagt! Har ei jente født jan 14.

VI brukte veldig lang tid på å få henne, og var til utredning da det plutselig klaffa naturlig.
Så skaffet jeg meg BabyComp denne gang, og har skjønt at det tok så lang tid fordi jeg har lang syklus med sen eggløsning (dag 23 ca). Første forsøket vårt under guidance av BabyCompen og noen EL tester denne mnd, og jaggumeg satt spiren!

Forrige svangerskap var innledningsvis slitsomt. Kvalm, men spøy aldri. Trøtt på umenneskelig vis. Kunne sovet oppreist... 2. trimester var supert, koste meg. 3. trimester var skummelt, da jeg hadde kraftige kynnere fra uke 17, fikk tidlig modning og myk mormunn og forkorta livmorhals, og ble etterhvert fullt sykemeldt for å unngå at jenta ble prematur.

Nå er jeg knappe 3+4 uker, er støl foran nederst på grensen til vondt. Allerede trøtt, men ennå ikke kvalm.

Planlagt❤️ er 4+0 idag, veldig trøtt og enormt sulten! Enda ikke noe kvalme, men hadde ikke det før etter uke 12sist.

Telefontasting
Gutt12, håper på en spire i løpet av 2015

Veldig planlagt ;)

Back
Topp