Planlaga du graviditeten?

Powerpuffy

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Litt nyskjerrig på hvem her inne som aktivt har prøvd å få barn, og hvem som ble overrasket av en uplanlagt graviditet. Hvis det ikke var planlagt, hvordan fant du ut at du var gravid? Og dere som har vært prøvere, hvor lenge har dere prøvd? :happy:

Planlagt - prøvere i 5 år. Mistet 6 ganger. Satser på at spiren klarer seg fast til juni❤️

Jeg satt med en positiv g-test under 6 uker etter uttak av spiral :love7
Så det gikk myyyyyeeee raskere enn det vi hadde trodd, da vi brukte 1 år på førstemann :Heartred

Planlagt.

Spira satt på første forsøk, hadde sex 1 gang.

Ble gravid på første forsøk sist også.

Litt nyskjerrig på hvem her inne som aktivt har prøvd å få barn, og hvem som ble overrasket av en uplanlagt graviditet. Hvis det ikke var planlagt, hvordan fant du ut at du var gravid? Og dere som har vært prøvere, hvor lenge har dere prøvd? :happy:

Planlagt :) prøvde én syklus, ble gravid men mistet i uke 6, prøvde én syklus og er nå gravid igjen :)

Vel, vi slet i halvannet år for å få til nr 1, så jeg begynte aldri på prevensjon etter fødsel for 2 år siden. Ingen aktiv prøving denne gangen, men vi ønsker oss jo en liten til, og det passer i grunnen fint at det klaffet nå :)

Planlagt:) startet prøvingen i januar. Hatt full oversikt over EL og truffet hver mnd, men skulle litt til for at spiren skulle sitte lell. Ma i september, sååå klaffa d jammen igjen, 6 uker i dag! Hipphipp !

Har prøvd i ca et år. Måtte assistert befruktning til for å lykkes, så ganske planlagt ja.

Delvis planlagt. Vi ble gravide når vi tenkte å legge prøvingen på is. Fikk det til på pp3

Vi har prøvd i 11 måneder. Mistet 3 ganger i løpet av denne perioden. Har klaffet hver gang vi har prøvd. Denne gangen ville jeg vente litt da det ikke var lenge siden MA, så ble ganske overrasket over positiv test, men er jo på en måte planlagt, og veldig høyt ønsket :Heartred

Planlagt. Tok ut spiralen i slutten av juli. Fikk aldri noen blødning. Så spora satt på første forsøk :happy:

Uplanlagt, men planlagt. Hadde prøvd i over et år, men hadde siste måneden ikke gjort noen innsats, da det psykisk begynte å gjøre meg sliten og lei. Jammen satt den ikke den ene måneden vi ikke prøvde :joyful: Nå håper jeg bare klædden holder seg inne til sommeren :dummy::dummy1:

Back
Topp