Planlaga du graviditeten?

Planlagt :) skulle fjerne spiralen i mai, det ble operasjon for å få den ut i juni.
Så for meg at det skulle ta lang tid pga dette. Satt på 3 skikkelige prøveperiode. Eggløsningstest de to siste mnd.
 
Ikke planlagt, men heller ikke helt uplanlagt får man vel si. Vi har ikke brukt prevensjon på over 1 år, men har fulgt med på en app for når eggløsning skulle være - og har prøvd å unngå de dagene med størst sjangs. Litt fordi mannen ikke har følt seg helt klar, og fordi vi skal gifte oss i juni :dance018

Har aldri noen sinne hatt forsinket mens, så da den var blitt to dager på overtid måtte jeg sjekke. Og ja - positiv test! Vi hadde da hatt sex 4 dager etter at appen mente jeg hadde hatt eggløsning, og det var «liten sjangs».

jeg ble veldig glad, min kjære fikk litt sjokk - men nå som det synker inn tror jeg han også begynner å glede seg. Han har alltid vært klar på at han vil ha barn, det er bare litt skummelt. Særlig alt som kan skje før barnet et født.

Det er snart to uker siden vi fant det ut, og jeg er nå 5+5. Hvis alt går som det skal fram til uke 12 og vi kommer oss «over kneika» blir bryllupet flyttet et år:dance008
 
Planlagt :D Slutta på p-pillen i slutten av juli og spira satt i begynnelsen av oktober :shy:
 
Vi var prøvere. Første prøveperiode og vi hadde kun sex en gang rundt eggløsning, fordii vi var bortreist til familien til samboer ☺️
Ble så overasket over positiv test!! Vi prøvde i 10 mnd før storesøster satt, og hadde to SA’er innenfor de 10 mndene. Så vi trodde det ville ta tid nå også ☺️
 
Bestemte oss for å prøve to dager før eggløsning og traff på første skudd.

Blitt gravid på 1-2 pp de andre gangene også.
 
Uplanlagt men planlagt

Vi prøvde ikke men gikk ikke på noe pille heller. Etter at det tok 8år med første, trodde vi det skulle ta noen år da jeg har pcos og erfaringen vi har fra nr1.

Var hos gynekologen som sa at alt så fint ut og hvis vi hadde gjort det rett kunne vi være gravid.
Derfor tok jeg test så fort det lot seg gjøre, ellers hadde jeg nok ikke tatt så tidlig.
 
Planlagt, tok 2 og halvt år...
Ble gravid for første gang i august, som ble sa, så gravid på første eggløsning etter det, så håper den vil sitte❤
 
Prøvde et par mnd i fjor, la prøvinga på is då eg ikkje ville ha baby på slutten av året. Prøvd sida april, tok litt lenger tid enn eg hadde trudd.
 
Ja :) Begynte å tracke syklusen et halvt år via en app som heter "Get Baby" før vi skulle begynne å prøve :)
 
Planlagt og satt på fyrste forsøk :happy: Håpar på liv inni der, 6+3 i dag:rolleyes:
 
Kan vel si planlagt ettersom vi i september ikke gjorde noe for å forhindre det men mannen hadde ikke tro på at den skulle sitte så kjaptHar alltid blitt gravid på første forsøk(har MA og barn fra tidligere forhold)så jeg burde vel visst det.Han ble litt overrasket og er på reise rundt halve jordklode da test ble tatt,og jeg tror han ikke helt har skjønt det enda..Litt ensomt å ta test alene samt være alene akkurat nå.5+4☺️
 
Ikke planlagt, men veldig ønsket! Har en liten som akkurat fylte 1 år :)
 
Planlagt. Ble gravid 5 uker etter uttak av spiral. Så det gikk fort :happy:
 
Ble gravid rett etter jeg sluttet på pilla. Trodde ikke det skulle skje så kjapt men det gjorde det.
 
Prøvd i over to år. Over et år før første spira satt (ente i MA) og nå et halvt år etter ma ble jeg gravid igjen. Blir altså ikke lett gravid :oops:
 
Denne er et uhell! Minstemann er bare 1 år og vi hadde tenkt p vente minst ett år til før vi skulle aktivt prøve.
 
Planlagt! Sluttet på piller i vår, og brukte Natural Cycles for å bli kjent med syklusen min frem til vi skulle begynne å prøve i september. Det fungerte bra, og positiv test på første forsøk. Nesten for godt til å være sant ❤️
 
Back
Topp