Planer i helgen?

Vi skal bare slappe av. Handle inn litt julemat :)

Høres ut som en knallkoselig helg! :)

Her blir det å hente siste rest i leiligheten idag og få flytta det opp i det nye huset :) Imorgen blir vi visst sendt avgårde på hotell av et vennepar. De passer lillegutt og har ordnet det sånn at vi får litt kjærestetid midt oppi alt styret med flytting :D Og på søndag skal jeg og lillegutt i bursdag til venninna hans :)
Kos dere masse på hotell, så snille venner dere har.
Blir nok godt med avbrekk mit i flyttinga

Jeg aner faktisk ikke hva jeg og vesla skal finne på i helga, og det er innmari deilig! :) Etter travel eksamenstid og mye jobb har jeg endelig helt fri, så vi skal bare kose oss sammen. Mannen jobber, så vi får vel surre litt rundt og finne gave til han, tenker jeg. :)
Kos dere masse, en helg uten planer hørtes deilig ut. Vi hadde det forrige helg.

Skal baka lussekattar, laga Daim og fløtekarameller i dag + fysio og rydde/vaske hus.
I morgo skal Jr til mamma og me skal på julebord med naboar.
På søndag skal me på pølsegest hjå eit vennepar.

God helg :)
Lussekatter skal vi også bake:
Har du oppskrift på daim og karameller?

Tenkte jeg skulle prøve meg på: fløtekarameller, mikroknekk, sjokolade fudge, peanøttpraliner, sjokoladekaramell, kransekakestenger og Sara bernard i helgen. Så blir spennans å se hvor langt jeg kommer hehe
Kransekakestenger er godt, har du en god oppskrift?

Håper han finner noe som er godt, kos dere:)

Håper jeg og :)
Blir å fortelle om graviditeten i kveld da, siden de pleier å røyke i vinterhagen hvor vi mest sannsynlig kommer til å sitte ;)

Lussekatter skal vi også bake:
Har du oppskrift på daim og karameller?

Har ikkje smakt karamellane, men synes daimen er veeeeeldig god :)

ImageUploadedByBV Forum1418373494.157260.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418373505.807583.jpgImageUploadedByBV Forum1418373514.325273.jpgImageUploadedByBV Forum1418373522.075611.jpg

Ah spennende. Hvor langt er du på vei nå?

Er 9+2. Planen var å vente til julaften. Da er jeg 11 uker og over der hvor jeg mistet i sommer. Men vil jo ikke utsette lille for røyken, så er like greit å fortelle det nå :)
Svigerinna mi kommer nok uansett til å forstå det når jeg ikke vil smake juleøl allikevel :p

Skal endelig begynne å innrede og flytte inn på våre ombygde soverom igjen, gutten min og jeg! Herlig etter drøyt fire uker med håndverkere i hus. Bor i leilighet, så vi har levd i fullstendig kaos i alle disse ukene etter at to soverom måtte tømmes fullstendig. Julen og alt som hører med henger jeg derfor svært langt etter med i planlegging og gjennomføring, men det blir faktisk jul i år også har jeg skjønt ;). Ombyggingen skulle vært ferdig for to uker siden, men du vet, håndverkere...... ;) Bare gleder meg til å komme i orden!

Kos dere masse på hotell, så snille venner dere har.
Blir nok godt med avbrekk mit i flyttinga

Det skal vi! Det har vi virkelig :) Ble helt satt ut jeg, for dette hadde jeg virkelig ikke forventet. Blir deilig å bare slappe av og nyte tiden sammen ja :) :)

Tenkte jeg skulle prøve meg på: fløtekarameller, mikroknekk, sjokolade fudge, peanøttpraliner, sjokoladekaramell, kransekakestenger og Sara bernard i helgen. Så blir spennans å se hvor langt jeg kommer hehe

Lagd fugde før?? Lang tid tar det?? Fant en oppskrift som stod tre timer men lurer på om det er til di har stivnet? Eller må en koke så lenge???

Lagd fugde før?? Lang tid tar det?? Fant en oppskrift som stod tre timer men lurer på om det er til di har stivnet? Eller må en koke så lenge???

Nei det har jeg ikke laget før så kan nok dessverre ikke hjelpe deg. Men ville tru det var den tiden tok for å stivne...

Det er nok inkludert tida for å stivne ja;)
Jeg har laget twix, og det tar en evighet med kjøletida, men selve kokkeleringa tar ikke så lang tid:)

Nei det har jeg ikke laget før så kan nok dessverre ikke hjelpe deg. Men ville tru det var den tiden tok for å stivne...
Om du lager må du gjerne si i fra ;)

Ikke så lett om det er tre timer med ei lita på fem uker i hus :P

Masse planer. Spørs på gjennomføringsevnen :eek:
Skal først og fremt få huset i stand- er i sluttfasen etter oppussing av stue og ikeaskruing :confused: blir rot overalt da- vi har et LITT for lite hus. Gleder meg å få det ryddig og rent rundt meg igjen. Så vil jeg gjerne ta en tur i sentrum å handle siste julegavene, få sendt noen julegaver, forhåpentligvis få bakt brød og rundstykker -så mye at jeg slipper å bake mer brød og rundstykker før jul. Søndagen er det åpent i byen, da har jeg LYST å ya en bytur for å få tak i flere gravidtights og kanskje en gravidfinkjole til jul og noen klær til babyen i magen og snappe med meg noen tilbud hvis jeg fortsatt mangler noe etter lørdagen. Tviler på at jeg får gjort alt dette. Sliter med bekkenløsning, men har heldigvis en av de gode dagene idag og får gjort mye hjemme. Mulig det gjør meg til en krøpling lørdag og søndag :(
Får se: kanskje det kommer en tråd på mandag" hva har du gjort i helgen?" Blir kanskje ikke så mye skrive om hahaha
God helg :talk017

Back
Topp