Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masse på hotell, så snille venner dere har.Høres ut som en knallkoselig helg!
Her blir det å hente siste rest i leiligheten idag og få flytta det opp i det nye husetImorgen blir vi visst sendt avgårde på hotell av et vennepar. De passer lillegutt og har ordnet det sånn at vi får litt kjærestetid midt oppi alt styret med flytting
Og på søndag skal jeg og lillegutt i bursdag til venninna hans
![]()
Kos dere masse, en helg uten planer hørtes deilig ut. Vi hadde det forrige helg.Jeg aner faktisk ikke hva jeg og vesla skal finne på i helga, og det er innmari deilig!Etter travel eksamenstid og mye jobb har jeg endelig helt fri, så vi skal bare kose oss sammen. Mannen jobber, så vi får vel surre litt rundt og finne gave til han, tenker jeg.
![]()
Håper han finner noe som er godt, kos dereHer skal vi på juleølsmaking i kveld, så mannen har fått i oppgave å finne alkoholfri juleøl til meg![]()
Lussekatter skal vi også bake:Skal baka lussekattar, laga Daim og fløtekarameller i dag + fysio og rydde/vaske hus.
I morgo skal Jr til mamma og me skal på julebord med naboar.
På søndag skal me på pølsegest hjå eit vennepar.
God helg![]()
Kransekakestenger er godt, har du en god oppskrift?Tenkte jeg skulle prøve meg på: fløtekarameller, mikroknekk, sjokolade fudge, peanøttpraliner, sjokoladekaramell, kransekakestenger og Sara bernard i helgen. Så blir spennans å se hvor langt jeg kommer hehe
Håper han finner noe som er godt, kos dere![]()
Ah spennende. Hvor langt er du på vei nå?Håper jeg og
Blir å fortelle om graviditeten i kveld da, siden de pleier å røyke i vinterhagen hvor vi mest sannsynlig kommer til å sitte![]()
Ah spennende. Hvor langt er du på vei nå?
Tusen takk!Har ikkje smakt karamellane, men synes daimen er veeeeeldig god
Vis vedlegget 93377
Vis vedlegget 93378Vis vedlegget 93379Vis vedlegget 93380
Kos dere masse på hotell, så snille venner dere har.
Blir nok godt med avbrekk mit i flyttinga
Tenkte jeg skulle prøve meg på: fløtekarameller, mikroknekk, sjokolade fudge, peanøttpraliner, sjokoladekaramell, kransekakestenger og Sara bernard i helgen. Så blir spennans å se hvor langt jeg kommer hehe
Kransekakestenger er godt, har du en god oppskrift?
Lagd fugde før?? Lang tid tar det?? Fant en oppskrift som stod tre timer men lurer på om det er til di har stivnet? Eller må en koke så lenge???
Lagd fugde før?? Lang tid tar det?? Fant en oppskrift som stod tre timer men lurer på om det er til di har stivnet? Eller må en koke så lenge???
Om du lager må du gjerne si i fraNei det har jeg ikke laget før så kan nok dessverre ikke hjelpe deg. Men ville tru det var den tiden tok for å stivne...