Planer for tirsdagen da?

Æsj, håper det går fort over!

Ja det håper jeg også for dette har jeg virkelig ikke tid til! :p Føler meg litt bedre etter noen timer på øyet, så håper jeg er bedre i morgen.
 
Ja det håper jeg også for dette har jeg virkelig ikke tid til! :p Føler meg litt bedre etter noen timer på øyet, så håper jeg er bedre i morgen.

Syns man aldri har tid til sykdom jeg! Er alltid noe man skulle ha gjort!
 
Syns man aldri har tid til sykdom jeg! Er alltid noe man skulle ha gjort!
Passer aldri. Må bare ta det som det kommer

Noen ganger passer det bare enda ekstra dårligere....
 
Syns man aldri har tid til sykdom jeg! Er alltid noe man skulle ha gjort!

Sant det! Det passer sjeldent noen gang.. dette semesteret ekstra dårlig, med fysiologikurset som tar utrolig mye tid!
 
Passer aldri. Må bare ta det som det kommer

Noen ganger passer det bare enda ekstra dårligere....

Det er så lite man får gjort med det bare. Som den gangen vi i utgangspunktet var to personer for få på jobb i utgangspunktet og A våkna med over 39 i feber.
 
Det er så lite man får gjort med det bare. Som den gangen vi i utgangspunktet var to personer for få på jobb i utgangspunktet og A våkna med over 39 i feber.
Ja. Ikke sant? Det bare går sånn

Som da jeg fødte en datter og sønnen min fikk rs og smittet henne fem dager gammel.

Eller da jeg fødte den neste og da hun var fem dager gammel fikk han... Vannkopper
 
Ja. Ikke sant? Det bare går sånn

Som da jeg fødte en datter og sønnen min fikk rs og smittet henne fem dager gammel.

Eller da jeg fødte den neste og da hun var fem dager gammel fikk han... Vannkopper

Da føler du deg maktesløs kan jeg tro.
 
Da føler du deg maktesløs kan jeg tro.
Det ble sykehus for begge jentene i ung alder. Mellomste altså med rs 1-2 uker gammel, og yngste med infiserete vannkopper 2-3 uker gammel.

Født hjemme, men innlagt på sykehus bare et par uker gamle
 
Det ble sykehus for begge jentene i ung alder. Mellomste altså med rs 1-2 uker gammel, og yngste med infiserete vannkopper 2-3 uker gammel.

Født hjemme, men innlagt på sykehus bare et par uker gamle

Det må være noe av det værste. Ikke noe ålreit start.
 
Han som gikk på skolen med 37,5+ kom hjem med 38,1 så det blir ikke korps i kveld likevel
 
Han er heldigvis tilsynelatende i grei form, men ikke i toppslag da
 
Jeg håper ingen av oss tre blir syk nå, det passer veldig dårlig faktisk, egentlig så burde jeg jobbe noe overtid uka her også, men jeg gjør ikke det, blir jeg syk , så stopper opp alt , og når jeg er tilbake må jeg ta det igjen!
 
Jeg håper ingen av oss tre blir syk nå, det passer veldig dårlig faktisk, egentlig så burde jeg jobbe noe overtid uka her også, men jeg gjør ikke det, blir jeg syk , så stopper opp alt , og når jeg er tilbake må jeg ta det igjen!
Håper dere slipper unna
 
Etter jobb hentet jeg litja fra bhg, de har det så artig i bhg! Det er koselig å høre hva de har gjort i dag:) så handlet vi på rema. Nå ligger jeg og ammer, skal hive meg rundt og ordne middag snart. Amen for Toro !
 
Det ble sykehus for begge jentene i ung alder. Mellomste altså med rs 1-2 uker gammel, og yngste med infiserete vannkopper 2-3 uker gammel.

Født hjemme, men innlagt på sykehus bare et par uker gamle

Jeg husker at babyen din var dårlig bare noen uker etter fødsel. D var ikke noe bra nei.
 
Back
Topp