Planer for tirsdagen da?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg skal
*avklare om han som la seg me nesten 38,5 i feber er frisk nok til skole eller ei

Det kan ha noe påvirkning på resten av dagen så oppdaterer resten etterpå
Han våknet akkurat
 
Her blir det sårarbeid med hestene.

Husarbeid siden jeg var så lat i går

UL og kaffe i byen

Så skal jeg klippe bort isolasjonen til gubben. For nå er det vår her!
 
Vi skal ingenting etter bhg og jobb. Hvis været er fint så tror jeg vi skal ut å teste di nye lekene jeg kjøpte i helga:) vi burde vært å besøkt noen oldemødre som er på sykehjem, men det er så dumme besøkstider der, så best å ta det på helg.
 
Jeg skal rydde, pakke sammen og dra til byen med poden for åpenbarnehage, så litt byvandring for soving, hente eldste og ta bussen heim, handle middag og overleve resten av kvelden :p
 
Her blir det sårarbeid med hestene.

Husarbeid siden jeg var så lat i går

UL og kaffe i byen

Så skal jeg klippe bort isolasjonen til gubben. For nå er det vår her!

Lykke til med UL! [emoji7][emoji173]
 
I dag må jeg og mannen prøve å rydde litt. Det flyter her for å si det sånn. Så skal vi til min bror på lunsj, før mannen begynner på jobb. Så skal jeg bare være hjemme med Noah [emoji173]
 
I dag skal jeg prøve å få gjort noen lekser. fikk ikke gjort noenting i går da jeg var syk, litt bedre i dag, men litt vondt i hodet. Drikke vann! Masse vann! Det bør hjelpe!
Skal egentlig på forelesning klokka 2. Men jeg fikk såå vondt i magen når jeg sendte lille i barnehagen i dag, så er kjempeusikker på om jeg like godt skal hente henne der og droppe den. Men forelesningen er litt viktig å få med seg.... Men nei har egentlig bestemt meg for at hun er i bhg i dag, og så henter jeg henne etter duppen i morra. Da blir det 10 - 14 dag der =)
 
Her blir det sårarbeid med hestene.

Husarbeid siden jeg var så lat i går

UL og kaffe i byen

Så skal jeg klippe bort isolasjonen til gubben. For nå er det vår her!

Lykke til på UL <3
 
Skal til legen og får besøk senere. Eldste er bhg og har ute dag i dag. Så regner i grunn med at jeg må vaske masse klær i kveld. Er bare masse gjørme og vanndammer her nå. Nå skal jeg egentlig bare pakke og få lille ned i vogna for å gå snart.
 
Så, da konkluderte både mor og far og gutten selv med at han er ikke helt frisk. Men han er ikke egentlig syk. Så han prøver seg på skolen og sier fra til læreren om han ikke orker.

Men så er mannen hjemme i stedet da. Han er heller ikke i form. Og har nok tenkt å jobbe litt hjemmefra likevel. Men så luftet jeg min frustrasjon over at det jeg hadde lovet å hjelpe til med hadde jeg ikke tenkt på at jeg egentlig blir sittende alene med og at det da egentlig et en to dagers jobb så da var det litt optimistisk å tro jeg kunne ta det på kveldstid....

Så nå ligger han nede med den trøtte jenta og jeg skal spise frokost og se om jeg får jobbet litt
 
Skal til legen og får besøk senere. Eldste er bhg og har ute dag i dag. Så regner i grunn med at jeg må vaske masse klær i kveld. Er bare masse gjørme og vanndammer her nå. Nå skal jeg egentlig bare pakke og få lille ned i vogna for å gå snart.

Vaske klær ja! DET må jeg gjøre... Ikke gjørme her enda, men det er fult i di fleste kurver:p
 
I dag skal jeg prøve å få gjort noen lekser. fikk ikke gjort noenting i går da jeg var syk, litt bedre i dag, men litt vondt i hodet. Drikke vann! Masse vann! Det bør hjelpe!
Skal egentlig på forelesning klokka 2. Men jeg fikk såå vondt i magen når jeg sendte lille i barnehagen i dag, så er kjempeusikker på om jeg like godt skal hente henne der og droppe den. Men forelesningen er litt viktig å få med seg.... Men nei har egentlig bestemt meg for at hun er i bhg i dag, og så henter jeg henne etter duppen i morra. Da blir det 10 - 14 dag der =)

Masse god bedring til deg!:angelic:
 
Vaske klær ja! DET må jeg gjøre... Ikke gjørme her enda, men det er fult i di fleste kurver:p
Vaske ja.

Jeg har ei maskin jeg må henge opp når jeg kommer inn (ute og lufter hunden) og få satt på mer. Evig runddans
 
Får ikke til noen ting i dag jeg! Tror kanskje jeg skal sove litt rett og slett!
 
Jobber til 1600, hente litja i bhg, ingen store planer etter det :)
 
Back
Topp