Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg har hørt er at det er vrient å få balja ut av kommoden for å tømme den for vann, og at det er lett å få vann og fukt nedi kommoden som trekker inn i klær o.l. Derfor valgte vi å ikke bruke balja oppi kommoden sist.Vi tenker også stellekommode på badet... Tenker jeg gjerne vil være i nærheten til vann da jeg bare ønsker å bruke vårservietter i nødstilfeller ute osv... Synes også det virker veldig praktisk med alle klærne i kommunen også slik at man slipper å løpe imellom ved behov for nye klær...
Har tenkt litt på bading da... Vi har sett på en kommode med badebalje under lokket og tenker i utgangspunktet å bruke den, men er litt usikker... Noen som har erfaringer med bruk av en slik? Har sett noen få kommentarer rundt om og de har stort sett vært negative...
Det jeg har hørt er at det er vrient å få balja ut av kommoden for å tømme den for vann, og at det er lett å få vann og fukt nedi kommoden som trekker inn i klær o.l. Derfor valgte vi å ikke bruke balja oppi kommoden sist.
Tenkte også på "logistikken" når man bader babyen alene og må balansere våt (og glatt) baby på armen mens man lukker lokket og samtidig skal finne håndkle å pakke den inn i.![]()
Vi hadde balje på stativ ja. Så satte vi stativet bak dusjkabinettet når det ikke var i bruk og balja inni dusjen.Det er de tingene jeg har tenkt på også i det siste... Men hva har dere brukt tidligere da? Vurderer å bruke balje med sammenleggbart stativ kanskje da vi ikke har plass til mer på badet enn den kommoden.... Spurte litt på butikken angående fukt osv... Hun det sa selvfølgelig at hun aldri hadde hørt at det var et problemtømming av vannet har jeg faktisk ikke tenkt på...
Vi hadde balje på stativ ja. Så satte vi stativet bak dusjkabinettet når det ikke var i bruk og balja inni dusjen.
Da kunne jeg også løfte babyen rett fra balja og over på stellekommoden og pakke henne inn i full fart.![]()
Vi fikk også en ekstra skuff til kluter og klær når vi ikke hadde baljen i kommoden.
Ja, med mindre det er en slange som man kan tappe vannet ut gjennom. Det har noen baljer, vår hadde ikke det så da ble det for tungt for meg å baksere den ut av kommoden på egenhånd.Må tenke litt mer på saken... Den kommoden vi så på var det plass til å bruke øverste skuff likevel... Selv om man hadde balja nedi... Men ser for meg den er veldig tung å få ut med vann i ja...
Ja, med mindre det er en slange som man kan tappe vannet ut gjennom. Det har noen baljer, vår hadde ikke det så da ble det for tungt for meg å baksere den ut av kommoden på egenhånd.
Det lurer jeg også på, ut et hull på baksida?Jeg hadde egentlig sett for meg at det var en slange man bare kunne holde i dusjen for å tappe vannet, men ble litt usikker... Hvor skal den slangen gå når baljen ligger ned i kommoden...![]()