Det lurer jeg også på, ut et hull på baksida?![]()
Du får gå til ei utstyrsforretning og sjekke.![]()
Haha... Ikke sant... Tror ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg også på, ut et hull på baksida?![]()
Du får gå til ei utstyrsforretning og sjekke.![]()
Hvordan funket den på nyfødt?Vi hadde en tummytub sist (en bade bøtte) ungene elsket den. Skal prøve å få tak i en ny...
Du må bare passe på å ha lite vann (med nr 1 hadde vi litt for mye), de skal SITTE (i fosterstilling) med rompa ned i bøtta. Vi hadde lite luftsmerter så det kan jeg ikke si mye om....Hvordan funket den på nyfødt?
Har sett litt på de der, men aldri prøvd. Har hørt at de skal hjelpe blant annet på luftsmerter?
Bading skjer i vasken el balje, el forhåpentligvis i nytt badekar om vi får gjort istand badet før april. Mulig vi må komme opp med en annen løsning på hvor vi skal stelle. Samboer tenkte ikke på at det må være ganske så varmt der, og han får ikke sove om ikke vinduet er åpent og det er for varmt.. hm.. kanskje vi må gå for et vegghengt stellebord på badet.. Hadde ikke så lyst på det da jeg syns Stellekommoden vår er så fiin.. What to doooo?Vi har stellekommode med skuffer, så der er alt av klær og utstyr. Vi må ha Stellekommoden på soverommet da det ikke er plass på badet. Får bare ordne en liten balje man kan fylle i ved stell. Gjorde det sist, og det gikk fint![]()