Planer for stelleplassen?

Det lurer jeg også på, ut et hull på baksida? :p

Du får gå til ei utstyrsforretning og sjekke. ;)

Haha... Ikke sant... Tror ikke det :) får ta en tur på nytt å se :) men hvilket stativ brukte du? Kjøpte du balje og stativ separat eller sammen? Mye mas her nå :)

Vi har stellekomode. Men bleier og stelle utstry og kler samla på ein plass :) enkelt og greit:) blir trangt på det lille badet vårt. Men vil ha tilgang på vann ved stell :)

Haha... Ikke sant... Tror ikke det :) får ta en tur på nytt å se :) men hvilket stativ brukte du? Kjøpte du balje og stativ separat eller sammen? Mye mas her nå :)
Slik så stativet ut:
ImageUploadedByBV Forum1446847509.820690.jpg

Kjøpte begge deler på Barnas Hus, men ikke i en "pakke". Man må bare sjekke at balja passer stativet. ;)

Vi har stellekommode med skuffer, så der er alt av klær og utstyr. Vi må ha Stellekommoden på soverommet da det ikke er plass på badet. Får bare ordne en liten balje man kan fylle i ved stell. Gjorde det sist, og det gikk fint:)

Hvordan funket den på nyfødt?

Har sett litt på de der, men aldri prøvd. Har hørt at de skal hjelpe blant annet på luftsmerter?
Du må bare passe på å ha lite vann (med nr 1 hadde vi litt for mye), de skal SITTE (i fosterstilling) med rompa ned i bøtta. Vi hadde lite luftsmerter så det kan jeg ikke si mye om....

Forrige gong hadde vi stelleplass på barnerommet, men der var det vask (med sånn dusjdel for rompespyling), og så hadde vi stellematte oppå kommoden med klær. Balje med stativ på badet ved behov (men og stoor vask som babyen bada i dei første månadene). No bur vi ikkje i det huset lengre, så no blir det i alle fall stelling på badet (kunne for så vidt hatt det på vaskerommet, men synest det er koseligare på badet). Tenker det blir ein kommode av eitt eller anna slag, sidan vi uansett treng plass til å ha klær, og så er det til og med mulig at vi har balje og stativ liggande på loftet i garasjen til mamma og pappa etter flytting. Viss ikkje kjøper vi sikkert nytt, synest det var praktisk.

Vi har stellekommode med skuffer, så der er alt av klær og utstyr. Vi må ha Stellekommoden på soverommet da det ikke er plass på badet. Får bare ordne en liten balje man kan fylle i ved stell. Gjorde det sist, og det gikk fint:)
Bading skjer i vasken el balje, el forhåpentligvis i nytt badekar om vi får gjort istand badet før april. Mulig vi må komme opp med en annen løsning på hvor vi skal stelle. Samboer tenkte ikke på at det må være ganske så varmt der, og han får ikke sove om ikke vinduet er åpent og det er for varmt.. hm.. kanskje vi må gå for et vegghengt stellebord på badet.. Hadde ikke så lyst på det da jeg syns Stellekommoden vår er så fiin.. What to doooo?

Tenkte stellekommode på badet. Må demontere et skap for å få plass da, emn det får gå seg til. har 16-18 grader på soverommene, så det blir ikke aktuelt å stellebord der. Forrige gang hadde vi stellematte på vaskemaskinen, fungerte veldig bra.
Badet i vasken til hun ble for stor for det, da fikk hun babystol i en balje i dusjen. Fungerte bra det og.
Har hørt at stativet blir fort vaklete når de blir større, så tenker jeg klarer meg uten det denne gangen også.
Men vil bytte ut stellekommoden jeg har nå, da den er med to hyller. Ønsker meg skuffer i stedet, utfordringen er om det er plass til en kommode på badet :s

Vi skal ha stokke care stellebord på badet:)
I tillegg tenker vi å få i badebalje. Vurderer stokke flexi bath med sittedel.

Stellematte på badegulvet/soverom (står oppå kommoden til 1 mann nå,men han bruker den ikke lenger) så blir nok å legge den på badegulvet når det nærmer seg :) vi har stellebord også med det er ikke plass til det på badet he he.

Back
Topp