Planer for sommeren?

Så mange fine sommerplaner dere har alle sammen :rolleyes:

Her drømmen jeg om en uke til sydligere strøk, men mannen i huset mener det er å sløse penger når vi ikke vet om vi får barnehageplass eller ikke. Det blir jo litt trangere om en må gå hjemme lenge uten lønn. Men prøver å overbevise han om at det går bra å reise en uke om vi reiser litt utenfor sesong. Trenger jo ikke bli så alt for dyrt.
Hvis ikke blir det hjemmeferie på hytta. Fint det også da, får håpe på fint vær :p;)

Kjenner jeg er klar for vår og sommer nå! :-D
I sommer blir det 2-3 uker på Sørlandet (mannen sin hjemplass).
Ellers har vi tenkt å ta en ferie til sydligere strøk utpå høsten. Usikker på hvor :-)

Ingen planer enda, og det kjenner jeg er deilig. Håper på fint vær og gode muligheter til å være ute. Det kan jo hende det blir litt reising på oss, det vurderer vu hvis lysten melder seg.

Håper på en sydentur for å få varme og sol. Ellers blir d bare småturer rundt om i norge og kanskje sverige.

Koselig med Bilferie og! Skal dette kjøre langt da?

Har ofte sagt at jeg vil kjøre henne kystlinjen fra Oslo og rundt, men tenker at lille bør være litt større for å få meg ut av det :)
Det er ikke så langt (Bergen -Trøndelag), men vi skal bruke laaaaang tid, så lillejenta ikke må sitte så lenge i bilstolen i gangen, så vi tenker bare rundt 2 timer i gangen :) skal om Hardanger, Stavanger, Østlandet og Lillehammer blant annet :)

Tror eg og mini skal reise til Island i mars/april. Så skal vi på "slektstreff" i England i juni eller juli. Ellers blir det nok bare å være hjemme og nyte livet :P skal ihvertfall en tur til Oslo også :)

Vi reiser en uke til Danmark også tar vi med oss telt og kjører litt nedover på sørlandet en ukes tid:)

Vi skal flytte ut sommer så da blir det ikke de helt store ferieturene. Men jeg har tenkt å reise en uke til Syden med ei venninne og babyene i april/mai! Kanskje vi tar oss ei uke eller to i sommer også(jeg, samboer, Mia og bonusgutten) eller så venter vi til høsten!
Nei, ble gjerne sånn at flyttingen tar prioritet - men venninnetur med de små høres veldig koselig ut!
Mange fine turer man kan ta på høsten og :)

Mannen fikk til slutt viljen sin med Danmark. så da leier vi feriehus her:rolleyes::)
Så skal vi på familiecruise i det vestlige Karibia:D:D:D:D:D

Ellers jobbing på huset, hytta og turer hjem til familie på østlandet:)
Høres idyllisk ut :)
Jobbet 6 mnd i Karibien - bare litt sjalu på reisen deres :P (men vil reise på vinteren dit, da jeg synes det var finest)

Er visst en litt det og med svømmende griser! Hihi

Så mange fine sommerplaner dere har alle sammen :rolleyes:

Her drømmen jeg om en uke til sydligere strøk, men mannen i huset mener det er å sløse penger når vi ikke vet om vi får barnehageplass eller ikke. Det blir jo litt trangere om en må gå hjemme lenge uten lønn. Men prøver å overbevise han om at det går bra å reise en uke om vi reiser litt utenfor sesong. Trenger jo ikke bli så alt for dyrt.
Hvis ikke blir det hjemmeferie på hytta. Fint det også da, får håpe på fint vær :p;)
Ajaj, kjenner til dilemmaet.. Her ble feilen booket ganske tidlig, men har muligheten til å forlenge med hele august og (hvor jeg da blir hjemme med mann og baby) - vet mannen håper veldig på det, men hvis vi ikke har barnehageplass så må det nok droppa og helst benyttes styret hans permisjonstid.

En uke bør da være mulig - hvis ikke bare for å lade opp før det blir kaldt igjen?

Kjenner jeg er klar for vår og sommer nå! :-D
I sommer blir det 2-3 uker på Sørlandet (mannen sin hjemplass).
Ellers har vi tenkt å ta en ferie til sydligere strøk utpå høsten. Usikker på hvor :-)
Idyllisk med sommerferie på Sørlandet da :)

Er også rimelig klar for vår og sommer :P

Ingen planer enda, og det kjenner jeg er deilig. Håper på fint vær og gode muligheter til å være ute. Det kan jo hende det blir litt reising på oss, det vurderer vu hvis lysten melder seg.
La oss håpe det blir en fantastisk sommer, sånn som vi hadde i 2014 :) ble mye grilling og være ute da!

Håper på en sydentur for å få varme og sol. Ellers blir d bare småturer rundt om i norge og kanskje sverige.
Begge deler har sin sjarm :) Og greit å kunne se det ann med disse små ^^

Tror eg og mini skal reise til Island i mars/april. Så skal vi på "slektstreff" i England i juni eller juli. Ellers blir det nok bare å være hjemme og nyte livet :P skal ihvertfall en tur til Oslo også :)
Har alltid hatt lyst til å reise til Island! Spennende!

Du får si ifra når du kommer til Oslo da - flere fra forumet i området, kan kanskje ordnes med treff (selv om det er langt fra enkelt å få det til å stemme med alle om sommeren :P)

Vi reiser en uke til Danmark også tar vi med oss telt og kjører litt nedover på sørlandet en ukes tid:)
Høres ut som en veldig koselig ferie - litt spent på kombien baby+telt (men har nok mer med at mannen her er umulig, så ville fort blitt kaos :P)

Høres ut som en veldig koselig ferie - litt spent på kombien baby+telt (men har nok mer med at mannen her er umulig, så ville fort blitt kaos :P)
Vi kommer til å ta noen netter ute i telt før vi tar turen. Men skulle det ikke være populært hos vesla så legger vi oss inn på camping hytter :)

Vi kommer til å ta noen netter ute i telt før vi tar turen. Men skulle det ikke være populært hos vesla så legger vi oss inn på camping hytter :)
Stilig :) ja lurt å teste, men får håpe hun liker det :D

Høres idyllisk ut a
Jobbet 6 mnd i Karibien - bare litt sjalu på reisen deres :p (men vil reise på vinteren dit, da jeg synes det var finest)

Er visst en litt det og med svømmende griser! Hihi

Ja gleder meg enormt! Blir jo spandert på:D:D

Back
Topp