Planer for sommeren?

Idyllisk med sommerferie på Sørlandet da :)

Er også rimelig klar for vår og sommer :P

Dersom været blir bra (gjerne som i 2014) er det helt greit med sørlandsferie. Men blir det som i fjor er det ikke like kjekt. Blir litt intenst å gå rundt beina på svigerfamilie når været ikke tillater en å være ute fra morgen til kveld ; -)

Dersom været blir bra (gjerne som i 2014) er det helt greit med sørlandsferie. Men blir det som i fjor er det ikke like kjekt. Blir litt intenst å gå rundt beina på svigerfamilie når været ikke tillater en å være ute fra morgen til kveld ; -)
Oj, ja der den - kan fort bli litt mye.. Vi satser på fin sommer, vi ;)

Har alltid hatt lyst til å reise til Island! Spennende!

Du får si ifra når du kommer til Oslo da - flere fra forumet i området, kan kanskje ordnes med treff (selv om det er langt fra enkelt å få det til å stemme med alle om sommeren :P)
Eg er fra Island så eg synes ihvertfall det er fint og gøy å reise bort der :P
Skal si ifra eg :P hadde vært gøy å møte flere av dere gode damer :D

Ajaj, kjenner til dilemmaet.. Her ble feilen booket ganske tidlig, men har muligheten til å forlenge med hele august og (hvor jeg da blir hjemme med mann og baby) - vet mannen håper veldig på det, men hvis vi ikke har barnehageplass så må det nok droppa og helst benyttes styret hans permisjonstid.

En uke bør da være mulig - hvis ikke bare for å lade opp før det blir kaldt igjen?

Det hadde jo vært veldig koselig, å være hjemme en stund med både mann og baby :) Får krysse fingrene for barnehageplass! Men får man det ikke må man som du sier bare planlegge deretter.

Prøver å overtale samboeren til at vi kan reise en uke uansett, så får vi se hva det blir til. Tror og håper vi får til en uke om vi drar litt utenfor høysesong. Hadde vært veldig deilig med litt sol på kroppen, man vet jo aldri hvordan sommeren blir her hjemme :wtf:

Back
Topp