Planer for sommeren?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Gleder meg masse til våren og mulighetene til å være mer ute - men gleder meg mest til sommeren! Gleder meg også til å reise med lille, tenker litt på at han da vil være stor nok til å ha litt glede av det gode været og smake litt mer på spennende ting :P (til tross for at jeg sikkert kommer til å pakke ned alt for mye og se ut som et pakkesel på flyplassen :P)

Hva skal dere i sommer?

Reiser til Spania 4. juni :D blir en uke. Resten av sommeren skal vi være hjemme eller på hytta :)

Skal utenlands en uke i juli, ellers blir vi nok mye hjemme. Kommer veldig an på situasjonen :) mangler bil for tiden. Eldste har bursdag til sommeren og jeg og så blir to bursdager i allefall og har lyst til å komme oss på hytta. Hvis vi har bil ;)

Gleder meg til våren jeg og!

Skal utenlands en uke i juli, ellers blir vi nok mye hjemme. Kommer veldig an på situasjonen :) mangler bil for tiden. Eldste har bursdag til sommeren og jeg og så blir to bursdager i allefall og har lyst til å komme oss på hytta. Hvis vi har bil ;)

Gleder meg til våren jeg og!
Bil gjør ting litt lettere, ja :)
Hvor skal dere i juli da?

Vi og har mange bursdager på sommeren i familien :P

Spania i juni høres ikke feil ut - hvor i Spania skal dere? (snakker dere spansk?)
Estepona :) solkysten :) svigers har kjøpt leilighet der, så vi skal ned dit for første gang :D jeg hadde spansk på vgs, men har nok glemt det meste :P

Estepona :) solkysten :) svigers har kjøpt leilighet der, så vi skal ned dit for første gang :D jeg hadde spansk på vgs, men har nok glemt det meste :P
Ah så deilig! Greit å ha den muligheten i årene som kommer også :)

Hihi, hadde også spansk på vgs men ville ikke stolt på at det holdt :P

Bil gjør ting litt lettere, ja :)
Hvor skal dere i juli da?

Vi og har mange bursdager på sommeren i familien :p
Mallorca. Ja, er 2 bursdager i april, 2 i mai, 2 i juni, 2 i juli og 2 i august hehe. Hver mnd fremover. I november har hele 4 stk bursdag da! :) så snuppa har ikke den mnd for seg selv.

Bilferie i Norge i 5-6 uker!!! Spania i oktober :) skal være på hytta til foreldrene mine mest da, i sommer. Det er liksom bilferie-målet :p beste jeg vet!

Vi reiser 2 uker til Rhodos med ungene. Ellers blir vi bare hjemme og koser oss:) sikkert noen dagsturer hit og dit og et par overnattinger i marka:)

Bilferie i Norge i 5-6 uker!!! Spania i oktober :) skal være på hytta til foreldrene mine mest da, i sommer. Det er liksom bilferie-målet :p beste jeg vet!
Koselig med Bilferie og! Skal dette kjøre langt da?

Har ofte sagt at jeg vil kjøre henne kystlinjen fra Oslo og rundt, men tenker at lille bør være litt større for å få meg ut av det :)

Vi reiser 2 uker til Rhodos med ungene. Ellers blir vi bare hjemme og koser oss:) sikkert noen dagsturer hit og dit og et par overnattinger i marka:)
Rhodes Høres absolutt ikke feil ut :) Har dette vært der før?

Vi skal flytte ut sommer så da blir det ikke de helt store ferieturene. Men jeg har tenkt å reise en uke til Syden med ei venninne og babyene i april/mai! Kanskje vi tar oss ei uke eller to i sommer også(jeg, samboer, Mia og bonusgutten) eller så venter vi til høsten!

Mannen fikk til slutt viljen sin med Danmark. så da leier vi feriehus her:rolleyes::)
Så skal vi på familiecruise i det vestlige Karibia:D:D:D:D:D

Ellers jobbing på huset, hytta og turer hjem til familie på østlandet:)

Back
Topp