Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg reiser til dyreparken med sambo, foreldrene mine og min søsters familie til uken, og skal Være i Kristiansand til over helgen. Deretter reiser vi nordover til Nordnorge for å tilbringe halvannen uke hos svigersHar vært en del ute i den store verden det siste året, så det blir deilig med Norgesferie i år
Flere som skal feriere i vårt fantastiske land?
![]()
) Har ingen konkrete planer enda, men vi kjører dit solen er og temperaturen tilsier at man kan bade utendørs. I verste fall får vi finne oss et hotell med basseng eller badeland i nærheten. Bades skal det iallfall Vi ferierer i Norge i år (som i fjor) Har ingen konkrete planer enda, men vi kjører dit solen er og temperaturen tilsier at man kan bade utendørs. I verste fall får vi finne oss et hotell med basseng eller badeland i nærheten. Bades skal det iallfall
![]()
Oj så spennendeHer er vi nylig komt hjem fra syden, deilig med ferieBegynner i ny jobb i morgen, skal si jeg kjenner nervene godt ja...
Oj så spennendeGratulerer med ny jobb! Det går nok kjempefint
er det drømmejobben?
Masse lykke tilTusen takk!Njoda, nyutdannet i drømmeyrket, om det er drømmejobben gjenstår å se
![]()
Takk for det! er "heldigvis" heime no, for i dag har eg vore liggande med oppkast i heile dag...Åå GRATULERER med giftemålså fantastisk
kos deg masse på bryllupsreise
![]()
Uff da.. håper det går fort over!Takk for det! er "heldigvis" heime no, for i dag har eg vore liggande med oppkast i heile dag...