Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg reiser til dyreparken med sambo, foreldrene mine og min søsters familie til uken, og skal Være i Kristiansand til over helgen. Deretter reiser vi nordover til Nordnorge for å tilbringe halvannen uke hos svigers Har vært en del ute i den store verden det siste året, så det blir deilig med Norgesferie i år Flere som skal feriere i vårt fantastiske land?
Vi ferierer i Norge i år (som i fjor ) Har ingen konkrete planer enda, men vi kjører dit solen er og temperaturen tilsier at man kan bade utendørs. I verste fall får vi finne oss et hotell med basseng eller badeland i nærheten. Bades skal det iallfall
Oj så spennende Gratulerer med ny jobb! Det går nok kjempefint er det drømmejobben?Her er vi nylig komt hjem fra syden, deilig med ferie Begynner i ny jobb i morgen, skal si jeg kjenner nervene godt ja...
Oj så spennende Gratulerer med ny jobb! Det går nok kjempefint er det drømmejobben?
Masse lykke til det går nok strålendeTusen takk! Njoda, nyutdannet i drømmeyrket, om det er drømmejobben gjenstår å se
Takk for det! er "heldigvis" heime no, for i dag har eg vore liggande med oppkast i heile dag...Åå GRATULERER med giftemål så fantastisk kos deg masse på bryllupsreise
Uff da.. håper det går fort over!Takk for det! er "heldigvis" heime no, for i dag har eg vore liggande med oppkast i heile dag...