Planer for sommeren?

Reiser to uker til Hellas i morgen. Litt dårlig timing, men skal ikke klage;) God sommer til alle :)

Last edited:
Jeg reiser til dyreparken med sambo, foreldrene mine og min søsters familie til uken, og skal Være i Kristiansand til over helgen. Deretter reiser vi nordover til Nordnorge for å tilbringe halvannen uke hos svigers :) Har vært en del ute i den store verden det siste året, så det blir deilig med Norgesferie i år :) Flere som skal feriere i vårt fantastiske land? :)

Vi ferierer i Norge i år (som i fjor xsmile5 ) Har ingen konkrete planer enda, men vi kjører dit solen er og temperaturen tilsier at man kan bade utendørs. I verste fall får vi finne oss et hotell med basseng eller badeland i nærheten. Bades skal det iallfall :D

Vi skal først til legoland så tar vi det litt på sparket.Min mann er selvstendig næringsdrivende og sånn olja er nå må han reise når han kan desverre

Vi ferierer i Norge i år (som i fjor xsmile5 ) Har ingen konkrete planer enda, men vi kjører dit solen er og temperaturen tilsier at man kan bade utendørs. I verste fall får vi finne oss et hotell med basseng eller badeland i nærheten. Bades skal det iallfall :D

Høres herlig ut!! :)

Siste arbeidsdag idag :-D imorgen tar sønnen min og jeg flyet til Vestfold :-)

Har hatt to uker ferie nå, sitter i bilen på vei hjem fra Danmark.
I neste uke blir det å begynne på barnerommet. Det er vanskelig å få pusset opp når vi jobber på dagtid. Det er så få timer til ettåringen skal sove når vi kommer hjem at vi prioriterer å tilbringe tiden med ham, og dermed ikke får gjort noe når han har lagt seg pga bråket.

En uke igjen på jobb så er det sørover for en uke :) Gleder meg og håper at kvalmen holder seg borte :)

Her er vi nylig komt hjem fra syden, deilig med ferie :) Begynner i ny jobb i morgen, skal si jeg kjenner nervene godt ja...

Her er vi nylig komt hjem fra syden, deilig med ferie :) Begynner i ny jobb i morgen, skal si jeg kjenner nervene godt ja...
Oj så spennende :D Gratulerer med ny jobb! Det går nok kjempefint :) er det drømmejobben?

Back
Topp