Planer for sommeren:)

Eneste fastsatte planen er Danmark:) Har leid hus med et vennepar fra oslo med ei jente like gammel som vår. Og jammen viser det seg ikke at jeg og venninnen har termin samme dag, veldig vittig :D

Vi skal på ved Nykøbing og skal bl.a til Jesperhus, så det blir superstas for 3 åringene (og 30 åringene) :)

Ellers skal vi en tur til Dyreparken å hilse på Sabeltann og kose oss hjemme i Trondheim :)

Nei, bare 20 min med bil men det er en annen kommune og jeg er lite kjent på den siden av områdene rundt Oslo. Ja, dyrt og tidkrevende å pusse opp så må nok innstille oss på kaossommer. Håper på fint vær så vi kan være mye ute ;)

Åja, blir spennende:)
Vi hadde kaossommer i fjor, og det blir kaossommer i år og;) Får det fint da.
Om det er mange som pusser opp her skulle vi jo nesten hatt en egen tråd med før og etter:P

Eneste fastsatte planen er Danmark:) Har leid hus med et vennepar fra oslo med ei jente like gammel som vår. Og jammen viser det seg ikke at jeg og venninnen har termin samme dag, veldig vittig :D

Vi skal på ved Nykøbing og skal bl.a til Jesperhus, så det blir superstas for 3 åringene (og 30 åringene) :)

Ellers skal vi en tur til Dyreparken å hilse på Sabeltann og kose oss hjemme i Trondheim :)

Åhh, Jesperhus har jeg vært. Så koselig der:)
Dyreparken var vi i fjor sommer, kjekt:)

Vi skal til Spania 3 mnd før termin! Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå, så vi får nå se da om vi kommer oss i veien :)

Blir vell liggende som en standa kval i fjæra, viss det blir så varmt som de sier. Så blir det vell litt grilling, har ikke lagt så mye planer enda :-P :-)

3 uker i Spania på oss også. :D håper bare ikke det blir for varmt siden Kroppstermostaten ikke fungerer helt som den skal. Tror nok parasollen må brukes flittig i sola. :flower

Når reiser dere da? Vi reiser 10 juni så tror det skal være greie temperaturer da. Me får huske å drikke masse vann:) å slappe godt av :)

Når reiser dere da? Vi reiser 10 juni så tror det skal være greie temperaturer da. Me får huske å drikke masse vann:) å slappe godt av :)
24.juni :) fine temperaturer i juni og juli. Vann er viktig ja, også kom jeg til å tenke på at jeg ikke må drikke denne upasteuriserte melken de selger så mye av! Den som står varmt.

Vi skal to uker til Mallorca :smiley-bounce015

Blir hjemme å fisker opp litt ute :) hele huset må males :) å ellers så tar vi nok noen turer til hytta ja :)

Late dager og en ferie tur til Telemark! :) kanskje en svipp tur til dyreparken i kristiandsand! :)

24.juni :) fine temperaturer i juni og juli. Vann er viktig ja, også kom jeg til å tenke på at jeg ikke må drikke denne upasteuriserte melken de selger så mye av! Den som står varmt.

Ja drikker for det meste vann å juice til frokost å sån der nede for liker ikke melken :O heldigvis lager vi masse mat selv så kan steke alt kjempe godt :)

Vi har egentlig ikke lagt de helt store planene, men blir nok en tur til Sverige med guttungen til samboer. Ellers har jeg veldig lyst at jeg og samboer skal få oss en tur til Frankrike bare jeg og han iløpet av sommeren slik at vi får oss en barnefri ferie før lille kommer. Ellers skal vi en uke til Spania nå i slutten av april med min familie :)

Back
Topp