Der så det herlig ut![]()
Ja ikke sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der så det herlig ut![]()
Ja ikke sant?Hotellet er alltid det viktigste når vi reiser
![]()
Skulle gjerne reist der selv jeg så ja![]()
Du får Være med i kofferten!![]()
![]()
Jeg er ei masekjerring så spørs om jeg ikke skravler deg hull i hode og du angrer![]()
Åh, det så deilig utVi skal to uker hit: http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-alcudia-beach/bilder![]()
Blir en slitsom ferie i såfallHahaha!! Da spørs det!![]()
Hvor i Frankrike tenker dere på da?Vi har egentlig ikke lagt de helt store planene, men blir nok en tur til Sverige med guttungen til samboer. Ellers har jeg veldig lyst at jeg og samboer skal få oss en tur til Frankrike bare jeg og han iløpet av sommeren slik at vi får oss en barnefri ferie før lille kommer. Ellers skal vi en uke til Spania nå i slutten av april med min familie![]()
Franske Riviera, enten nice, San Rafael eller Cannes. Også ta oss noen dager i Paris ogsåHvor i Frankrike tenker dere på da?
Så deilig! Foreldrene mine har leilighet like utenfor Saint Raphaël og er der stort sett fra mai til september - himmelsk å være der nede ^-^ pleier ellers å være inn mot Provence hvor større deler av familien borFranske Riviera, enten nice, San Rafael eller Cannes. Også ta oss noen dager i Paris også![]()