Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Være svett og varm, og spise jordbær, hehe. Nei, jeg vet ikke enda. Håper på en liten ferie med barna, men vi får se hva pengene sier.
Spania hørtes virkelig deilig utVi skal til spania i 3 ukerspise masse god mat å så mye is eg bare vil
*gleder seg <3
Forslag? Tenkte kanskje leie ei hytte i Sverige, slik vi gjorde da jeg var liten. Men så må vi ha nytt sted å bo før ungen kommer, vi trenger bil....og da ser jeg ikke for meg at pengene strekker til.
Åhh, USA. Hvorhen?I tillegg til to uker i USA kjenner jeg at syden kaller veldig på meg. Vurdere en hoppe-på-tur i løpet av sommeren, hvis vi ikke har knallsommer her hjemme![]()
Vi blir nok mest bare hjemme, men satser på flytting og muligens en tur til Gøteborg til min familie![]()
JOBBJOBBJOBB! Så mye som mulig så jeg får nok penger i permisjonstidenkanskje et par uker ferie, vi får se!
![]()
Som nevnt pusser vi opp og flytter til nytt område så sommeren går på å ordne leiligheten og bli kjent på nytt stedKanskje vi tar oss en tur på sensommeren hvis lommeboka er enig etter all opussinga
![]()
3 uker i Spania på oss også.Vi skal til spania i 3 ukerspise masse god mat å så mye is eg bare vil
*gleder seg <3
Det blir jo spennende. Flytter dere langt??
Dyrt med oppussing ja!! Det kan jeg skrive under påVi driver å pusser opp selv
![]()