Planer for sommeren:)

Være svett og varm, og spise jordbær, hehe. Nei, jeg vet ikke enda. Håper på en liten ferie med barna, men vi får se hva pengene sier.

Blir hjemme denne sommeren - med eneste planlagte tur er en uke opp til hans familie.

Antar det blir mange late dager, med grilling og sommerkos ^-^

I tillegg til to uker i USA kjenner jeg at syden kaller veldig på meg. Vurdere en hoppe-på-tur i løpet av sommeren, hvis vi ikke har knallsommer her hjemme :)

Vi blir nok mest bare hjemme, men satser på flytting og muligens en tur til Gøteborg til min familie :)

JOBBJOBBJOBB! Så mye som mulig så jeg får nok penger i permisjonstiden :-) kanskje et par uker ferie, vi får se!:)

Som nevnt pusser vi opp og flytter til nytt område så sommeren går på å ordne leiligheten og bli kjent på nytt sted :) Kanskje vi tar oss en tur på sensommeren hvis lommeboka er enig etter all opussinga ;)

Være svett og varm, og spise jordbær, hehe. Nei, jeg vet ikke enda. Håper på en liten ferie med barna, men vi får se hva pengene sier.

I fjor var det jo veldig til varme iallefall:)
Ja, alt er jo avhengig av det. Men trenger jo ikke alltid koste allverden for at det blir en bra ferie. Det enkle er ofte det beste:D

Vi skal til Køben om ikke lenge.
Ellers blir det en tur til Mikkelparken og Stockholm.
Må også jobbe opp til foreldrepenger og pusse opp mer på hus;)

Forslag? Tenkte kanskje leie ei hytte i Sverige, slik vi gjorde da jeg var liten. Men så må vi ha nytt sted å bo før ungen kommer, vi trenger bil....og da ser jeg ikke for meg at pengene strekker til.

Forslag? Tenkte kanskje leie ei hytte i Sverige, slik vi gjorde da jeg var liten. Men så må vi ha nytt sted å bo før ungen kommer, vi trenger bil....og da ser jeg ikke for meg at pengene strekker til.

Er jo mange flotte campingplasser I Sverige da:) Leie en campinghytte?:)
Eller småturer hjemmefra:)

Som nevnt pusser vi opp og flytter til nytt område så sommeren går på å ordne leiligheten og bli kjent på nytt sted :) Kanskje vi tar oss en tur på sensommeren hvis lommeboka er enig etter all opussinga ;)

Det blir jo spennende. Flytter dere langt?:)?
Dyrt med oppussing ja!! Det kan jeg skrive under på:P Vi driver å pusser opp selv:)

Vi skal til spania i 3 uker :) spise masse god mat å så mye is eg bare vil :D *gleder seg <3
3 uker i Spania på oss også. :D håper bare ikke det blir for varmt siden Kroppstermostaten ikke fungerer helt som den skal. Tror nok parasollen må brukes flittig i sola. :flower

Hytta ved Farris med familie etter en uke på Vineyard Nordic Summercamp i Sverige med dattern.
Ellers blir det å bygge om gammelt vaskerom til nytt soverom for eldste jenta så vi får frigjort rom til baby, samt male hus. :)

Det blir jo spennende. Flytter dere langt?:)?
Dyrt med oppussing ja!! Det kan jeg skrive under på:P Vi driver å pusser opp selv:)

Nei, bare 20 min med bil men det er en annen kommune og jeg er lite kjent på den siden av områdene rundt Oslo. Ja, dyrt og tidkrevende å pusse opp så må nok innstille oss på kaossommer. Håper på fint vær så vi kan være mye ute ;)

Back
Topp