Planer for påsken?

Vi skal på hytten på fjellet i påsken. Svigers har hytte 100 meter bortenfor oss, og de pleier også å være der. :)
 
Har termin i påska, så enten sitter vi der med en nyfødt eller ligger på føden eller venter i spenning :D
 
Forsinket Bryllupsreise og uten barn
 
Har ingen planer enda. Blir gjerne noen fjellturer, og ellers tilbringe litt tid med resten av familien. Tar det som det kommer :) Håper på finvær, så vi får malt hus og jobbet i hagen:flower
 
Fjellet og ski i alle former :)
 
I påsken skal det RYDDES! :hilarious:
Jeg har fri fra 12 til 22, men nå er det endelig varmt nok til å krabbe opp på loftet og fjerne all driten forrige eier la igjen :p

Bruker de dagene som er jobbdager for andre på dette og håper på å få nyti litt skikkelig bypåske i egen by :D

Vi har ikke hytte og er ikke spesielt glad i varme, samt alle sparepenger går til IVF sparing:)
 
Fikk reklame-mail fra dyreparken og fikk brått lyst. Hotellet er utsolgt for de rommene som rommer tre unger. Høyst usikker på om jeg vil vite hve abra havn koster...
. Vi blir nok hjemme, besøker mine foreldre som trolig er på campingvogna en gang eller to, spiser vel minst en middag der.
Mannen min sa at de hadde leid hytte i Arendal da han var der som barn, nå tar det faktisk bare 40min å kjøre mellom de to byene :)
Er verdt å se på om dere ønsker å dra, det er nok billigere litt lenger ut fra Kristiansand :)
 
Mannen min sa at de hadde leid hytte i Arendal da han var der som barn, nå tar det faktisk bare 40min å kjøre mellom de to byene :)
Er verdt å se på om dere ønsker å dra, det er nok billigere litt lenger ut fra Kristiansand :)
Det er sant. Men hytte i påsken er nok heller ikke akkurat billig eller lett å få til, og det er kort tid igjen og mannen jobbet en del så i år blir vi hjemme. Men dyreparken skal vi enten i sommer eller neste sommer.
 
Back
Topp