Planer for påsken?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere planer for påsken? Hyttetur? Benytter dere sjansen til å dra utenlands når det er så mange fridager?
 
Vi reiser til svigers, hvert år når mannen er hjemme. Så det blir det i år også. De bor langt unna, så reiser ikke dit bare for en helg, trenger flere dager :)
 
Jeg har fri "hele påsken og arbeidsdagene også", sånn som skuleungne, så jeg tar mellomste fri fra sfo, eldste har jo ikke noe, og yngste får fri fra bhg. Mannen jobber de tre svarte dagene på kalenderen.

Jeg kunne delvis tenkt meg å ta en tur til svigers, men mannen er ikke så veldig sugen på annet enn å bare slappe av hjemme tror jeg, og det er greit det. Det vet ikke, svigermor snakket om å komme oppover i april, så når det blir får vi se. (Jeg har nemlig tenkt å korte ned på hvor lenge vi er der om sommeren, og derved tenkte jeg at jeg kunne kompensere med en påsketur. Eller pinsetur, men pinsa er jo vesentlig kortere og veldig sen siden påska er det, like før ungene får skoleferie.)

Vanligvis er vi hjemme og tar dagsturer på fjellet, men det aner meg at det neppe er så mye snø å oppdrive lokalt, så jeg planlegger ikke akkurat skidager. håper på fint vårvær, stelle i hagen, sette opp trampolina, så og plante litt, tror jeg.
 
Vi reiser alltid på hytten i påsken med hele familien :) Fult opplegg nesten hver dag med masse kos :)
 
Ingen planer :)
 
Ingen planer foreløpig . Jeg er alene hjemme med ungene hele påsken . Så det blir nok sikkert bare noen turer og opplevelser i nærområdet . Og noen middagsbesøk rundt hos familien :)
 
Vi reiser hjem til mine foreldre. Håper på rolige dager med familie, og mulighet for å være litt ute. Gjerne en skitur mens vesla koser seg med bestemor og bestefar ...
 
Vanligvis er vi hjemme og slapper av, ordner ute hvis det er lite snø osv.

Men i år skal vi ei uke på Gaustablikk hotell med fullpensjon. Spent på det...

Vi er ikke akkurat mennesker som oppsøker snø og vinter når vi kan slippe, men siden vi nå vant denne turen må vi nesten benytte oss av den :)
 
Fikk reklame-mail fra dyreparken og fikk brått lyst. Hotellet er utsolgt for de rommene som rommer tre unger. Høyst usikker på om jeg vil vite hve abra havn koster...
. Vi blir nok hjemme, besøker mine foreldre som trolig er på campingvogna en gang eller to, spiser vel minst en middag der.
 
Back
Topp