Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har dere noen spennende planer? :)

Her er det full opprydding i hagen! :) Så mye jobbing, men det blir jo såå bra! ;)
(Vi har nylig kjøpt nytt hus, så vi får teste ut hagen til neste sommer! :))

Vi får gjester :)

God helg til alle forresten! :)

Har dere noen spennende planer? :)

Her er det full opprydding i hagen! :) Så mye jobbing, men det blir jo såå bra! ;)
(Vi har nylig kjøpt nytt hus, så vi får teste ut hagen til neste sommer! :))
Gratulerer med huskjøp! :D
Her er det ikke mye planer i helgen. Åpen brannstasjon imorgen, ellers ingenting. Ska prøv å få samboer å laga fårikål på søndag da :)

I morgen er det åpen brannstasjon og så skal mellomste i treårsdag. Søndag har vi invitert familien på thaimat og kake i anledning 35-årsdagen min :-)

Gratulerer med nytt hus, forresten!

Slappe av på lørdag, dåp på søndag :)

Babysvømming og til en venninne og sønnen hennes i morgen:-). Middag til foreldrene mine på søndag. Gubben skal rydde på eiendommen etter rotet svigerfar etterlot deg:-)

Litt daffehelg. Invitert svigermor på fårikål imorgen, så det blir litt rydding og ordne litt til.

Høstfest på hytta til ei venninne :-D

Her blir det tapas fare med mannen etter barna er lagt, lang familie frokost imorgen før vi skal ut å gå en ordentlig tur og så på badeland:) søndagen er usikker, spørs på gubben siden han skal ut på lørdag, så aner ikke hvordan formen hans kommer til å være:p

Åpen dag på brannstasjon i morgen, noe minsten virkelig gleder seg til. Så må nesten innom der, utenom det blir det forhåpentligvis en rolig helg med mini familien min <3

Åpen brannstasjon her også. Har snakket om det i ukesvis,så her er det bare og gjennomføre. Søndag blir det tur i marka tror jeg.

Her de det arbeidshelg på meg, så jobber i kveld og søndagskveld. I morgen drar gubben på jakt så blir vel noe aktiviteter på meg og lillemann alene da. Kanskje vi får med oss noen på tur :-)

Åpen brannstasjon i morgen, og så må storebror få litt nye bukser.

Ellers ingen store planer.
Foten min må få hvile seg litt

Matfestival i helgen, så vi skal en tur dit i morgen. Ellers har vi ingen planer

I går var det bursdagsfeiring av en venninne. I dag er det besøk til bestemoren min. Litt småting som må gjøres før høststormene kommer og spise fårikål. :D

Back
Topp