Planer for helgen?

Skal du på sammen messe som meg?:p

Neei, tar en familiedag der. Og kikker. Enn du?
Er ganske sikker på det, siden det står at du bor i Troms, og det ikke er mange villmarksmesser andre steder i landet samme helga :p

Litt det samme, tar en hel dag der. Har tidligere brukt å telte/leie hytte, å bli hele helga, men ikke i år. Vi tar med teltet, og drar på tur etter messa, slik at vi kan dra i polarpark søndag :)

Skal se etter ny skallbekledning, og ellers bare litt småting hvis jeg finner gode kupp :)

Kommer ann på været og formen :) Har ikke lagt noen planer ennå...

Er ganske sikker på det, siden det står at du bor i Troms, og det ikke er mange villmarksmesser andre steder i landet samme helga :p

Litt det samme, tar en hel dag der. Har tidligere brukt å telte/leie hytte, å bli hele helga, men ikke i år. Vi tar med teltet, og drar på tur etter messa, slik at vi kan dra i polarpark søndag :)

Skal se etter ny skallbekledning, og ellers bare litt småting hvis jeg finner gode kupp :)
Hehe. Sant :p
Så gøy da :) vi bor en times tid unna, så vi kjører bare og tar en dagstur der. :)

Skal hjem til foreldrene mine :)

Hehe. Sant :p
Så gøy da :) vi bor en times tid unna, så vi kjører bare og tar en dagstur der. :)
Ja, vi har litt lengre vei, men det er bare koselig med roadtrip :p
Ja hvem vet, kanskje vi plutselig sees :p

Ja, vi har litt lengre vei, men det er bare koselig med roadtrip :p
Ja hvem vet, kanskje vi plutselig sees :p
Om du ser ei trillende med ei jente i babyjogger vogn så må du bare si hei ;)

Om du ser ei trillende med ei jente i babyjogger vogn så må du bare si hei ;)
Hahaha, plutselig går jeg bort til ei annen random jente og bare begynner å prate :hilarious:
Men skal se etter deg :p

Hahaha, plutselig går jeg bort til ei annen random jente og bare begynner å prate :hilarious:
Men skal se etter deg :p
Haha, det hadde vært litt småflaut :p bare se etter jenta i vogna som aldri sitter stille, så treffer du rett:p

Haha, det hadde vært litt småflaut :p bare se etter jenta i vogna som aldri sitter stille, så treffer du rett:p
Hehe ja det hadde ikke forbauset meg om jeg gjorde noe sånt, jeg gjør så mye rart noen ganger at jeg skulle hatt egen sit-com :p

Men da gjør jeg det, og hvis du ser ei blond jente gå å stirre på deg med et undrende ansiktsuttrykk eller granske vognen din så er det nok meg :hilarious:

Jeg har bursdag i helga og mannen har planlagt overraskelse med barnevakt og det hele.

Hehe ja det hadde ikke forbauset meg om jeg gjorde noe sånt, jeg gjør så mye rart noen ganger at jeg skulle hatt egen sit-com :p

Men da gjør jeg det, og hvis du ser ei blond jente gå å stirre på deg med et undrende ansiktsuttrykk eller granske vognen din så er det nok meg :hilarious:
Haha, jeg skal holde utkikk. Hahhaa :p

Skal på venninnetur til Oslo :) gleeder meg!

MålAr huset . Skall vaska i huset og får besøk fra Australien på mandag

Sambo er vekke hele helgen. Igår hadde vi bare kosedag hjemme, jeg og ungene. Idag har vi vært i dyreparken og imorgen skal vi på stranden sammen med min søster, mannen hennes og barna deres. Koselig helg med masse kvalitetstid sammen med ungene. Akkurat sånn jeg liker det :Heartred

Back
Topp